Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیر عبداللهیان در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به دیدار اخیرش با خانواده «خلیل دردمند» حاجیِ ایرانی که بعد از پایان مناسک حج در مکه مکرمه از سوی پلیس عربستان سعودی بازداشت شده است، نوشت:

« در این دیدار این خانواده را در جریان اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه از ابتدای بازداشت تا امروز قرار دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آنها گفتم وزارت خارجه وظیفه دارد از منافع مردم عزیز ایران در سراسر جهان دفاع کند و همکارانم مخصوصا در اداره کنسولی با تمام توان پیگیر آزادی این شهروند ایرانی هستند، در این رابطه قولهایی نیز مبنی بر مساعدت از طرف عربستان دریافت کرده ایم.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر در گفتگوی تلفنی جداگانه با وزرای امور خارجه عراق و عمان نیز در خصوص این موضوع صحبت نمودم و مقرر شد پیگیری هایی از جانب ایشان نیز صورت گیرد.»

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان حاجی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

کد خبر 6096533 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • امیرعبداللهیان با هاکان فیدان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌ بن‌ فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول
  • وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا دیدار کردند