Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی تیم‌ پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته درحالیکه پاریسی‌ها با ۷ گل تیم لیل را در رقابت‌های لیگ برتر فرانسه درهم‌کوبیدند تاریخ‌سازی کرد و زننده سریع‌ترین گل در تاریخ این رقابت‌ها شد. 

گل‌های این بازی را امباپه ۱ ، ۶۶ و ۸۷ ، مسی ۲۸ ، حکیمی ۳۹ و نیمار ۴۴ و ۵۲ برای پاریس به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تیم پاری‌سن‌ژرمن که با سوت داور آغاز کننده بازی بود روی یک کار تمرین شده، توپ به لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی رسید تا این بازیکن با نبوغ خود و روی یک پاس بلند به پشت دفاع حریف، کیلیان امباپه ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن را در ثانیه ۸ بازی در یک موقعیت گلزنی قرار دهد. توپ به امباپه رسید و این بازیکن اولین گل پاری‌سن ژرمن را به ثمر رساند تا به عنوان زننده سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر فرانسه لقب بگیرد.

کد خبر 699586 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها لیونل مسی نیمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی