Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@08:56:48 GMT

مرگ سارقان بنزین هنگام حفاری زمین در سیرجان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۰۰۵

مرگ سارقان بنزین هنگام حفاری زمین در سیرجان

حفر زمین برای دستیابی به لوله انتقال بنزین و سرقت در حوالی نجف شهر سیرجان منجر به مرگ دو نفر شد.

به گزارش ایران، نبی‌الله حیدرپور، رئیس اورژانس سیرجان در تشریح این حادثه گفت: به‌دنبال گزارش یک مورد گازگرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز ۴ نجف شهر، نیرو‌های آتش‌نشانی و امدادی در محل حاضر شدند و جسد ۲ نفر را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌ها مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شدند.

به گفته حیدرپور جسد یک نفر شنبه شب و جسد دیگری صبح یکشنبه کشف و به پزشکی قانونی تحویل شد.

مجتبی پورمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر نیز در این زمینه گفت: این ۲ نفر با هدف سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بلوار آیت‌الله کاشانی نجف شهر به بهانه جمع‌آوری ضایعات اجاره و شنبه شب برای اجرای نقشه خود و سرقت بنزین حدود ۵۰ متر کانال زیرزمینی حفر کرده بودند تا به لوله بنزین برسند، اما گاز بنزین جان هر ۲ نفر را گرفت.

پورمحسنی گفت: شرکت خط لوله سیرجان همه موارد مربوط به ایمنی لازم را در این زمینه انجام داده است و هیچ‌گونه نشتی نداریم. اما هنوز بوی بنزین محوطه بلوار یاد شده را گرفته است و منتظر هستیم از طریق مراجع ذیربط دستور پرکردن کانال زیرزمینی صادر و در این زمینه هم اقدام شود.

به گفته مسئولان متولی نیرو‌های تعمیرات و نگهداری خطوط لوله از مرکز نفتی رفسنجان نیز با تجهیزات لازم به منطقه اعزام شده‌اند و با حضور در صحنه مشغول نشت‌یابی و رفع مشکل لوله هستند.

محسن نیک ورز دادستان سیرجان نیز در این زمینه گفت: هنوز پرونده‌ای درباره این ماجرا به دادسرا نرسیده است و در صورت تکمیل تحقیقات اظهارنظر می‌شود. خط لوله انتقال مواد سوختی از بندرعباس به سیرجان و رفسنجان می‌رسد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خفگی با گاز لوله انتقال نجف شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟