Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:52:00 GMT

اخراج ۱۰۰ کارمند شرکت تولید کننده جاسوس افزار اسرائیلی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۱۵۲

اخراج ۱۰۰ کارمند شرکت تولید کننده جاسوس افزار اسرائیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت با اتهاماتی درباره استفاده دولت ها و آژانس ها از ابزارهایش جهت موبایل های افراد و اقدامات قانونی در این زمینه روبرو است.

در نوامبر ۲۰۲۱ میلادی وزارت بازرگانی آمریکا NSO را به فهرست شرکت هایی اضافه کرد که تجارت با آن محدودیت دارد و در نتیجه شرکت های آمریکایی بدون اجازه مستقیم از دولت قادر به همکاری با آن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر اپل نیز با شکایت از شرکت اسرائیلی آن را مسئول جاسوسی دولت ها از فعالان و روزنامه نگاران با استفاده از جاسوس افزارش معرفی کرد.

NSO قبلا ادعا کرده بود این فناوری برای ردیابی تروریست ها ومجرمان ساخته شده و به مشتریان دولتی قانونی فروخته شده اما همچنان فهرست مشتریان خود را محرمانه نگه داشته است.

کد خبر 5568860

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری بد افزار رژیم صهیونیستی اخراج نیروی کار حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری نانو طرح جهش تولید دانش بنیان ایرانسل فیس بوک موبایل شبکه اجتماعی همراه اول بیوتکنولوژی کسب و کار واتس آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است

بهرام عین اللهی٬‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: به رکورد ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان رسیده ایم. در بدو شروع به کار دولت سیزدهم  ۷۰۰ شرکت دانش بنیان داشتیم که امروز و بعد از دو سال و نیم به ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان افزایش یافته است.

او گفت: این افزایش یک رکورد محسوب می‌شود و  یکی از کار‌های بسیار خوب در زمینه پانسمان بیماران پروانه‌ای بود که امیدواریم با حمایت‌های بیشتر به تجاری شدن برسد و بتواند نیاز‌های کشورمان را تامین کند.

وزیر بهداشت تاکید کرد که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جزء کار‌های مهم این وزاتخانه است.

عین اللهی افزود: بنای ما بر این است که با تقویت دانش‌بنیان‌ها دارو‌های اکثر بیماری‌ها را تامین کنیم و در مورد تالاسمی هم همین موضوع مطرح است. بعضی از بیماران می‌گویند داروی داخلی استفاده نمی‌کنیم و حتما داروی خارجی می‌خواهیم که این موضوع را باید متخصصین تشخیص دهند. 

او گفت: اولویت ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع کمبود‌های دارویی است. تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است.

وزیر بهداشت درباره چرایی رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گفت: در این سنین تمامی اعضای بدن کودک رشد تکاملی دارند و هرگونه نقصی می‌تواند تا پایان عمر با فرد بماند به همین دلیل با پیشنهاد وزارت بهداشت در هیئت دولت این موضوع به تصویب رسید و جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که کودکان را در ۷ سال اول زندگی در مراکز دولتی به شکل رایگان درمان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون