Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اسلامی شهر بندرعباس از محمد کرم زاده تنها آزاده پرسنل شهرداری بندرعباس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، فاطمه جراره در چهل و هفتمین جلسه رسمی این شورا، عنوان کرد: به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، با گرامیداشت این روز با بیان خاطرات دوران اسارت این آزاده بزرگوار می تواند درسی برای همه ما باشد که برای حفظ دین خدا و پاسداری از مملکت و ارزش های انقلاب تا پای جان ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر بندرعباس ادامه داد : ما اگر امنیت و اقتداری در جمهوری اسلامی داریم مرهون رشادت های شهدا،رزمندگان، آزادگان جانبازان و ایثارگران کشورمان است که با شجاعت و صبر و‌ تحمل خود این عزت را به همه ما دادند که از تک تک این عزیزان و خانواده آنان قدردانی می نماییم.

جراره اضافه کرد: این آزادگان سرافراز در دوران اسارت خود در زندان های رژیم‌ بعثی عزتمندانه سختی ها را تحمل کردند پس از آزادی هم همچنان با عزت در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به جلسه شورای عالی استانها با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه موضوع انتخاب شهردار و لایحه درآمد پایدار شهرداری ها جز موارد مهمی بود که مطرح شد، دغدغه ای که شاید خانواده شورایی ها دارند با طرح مستقیم انتخاب شهردار که شاید با فلسفه وجود شوراها تناقض پیدا می کند و این انتظار را ما از نمایندگانمان داریم که تصمیمی که قرار است در این مورد گرفته شود تصمیمی باشد که به نفع مردم باشد و انتخاب شهردار چه به رای مستقیم و چه توسط شوراها،  تمام موارد آسیب ها و مشکلات آن بصورت ریز، پیش بینی و درنظر گرفته شود، و هر تصمیمی که قرار است اتخاذ شود، به نفع مردم باشد.

رئیس شورای شهر بندرعباس و نماینده استان در شورای عالی استان ها با اشاره به موضوع لایحه درآمدی پایدار شهرداری ها، تصریح کرد: باید نمایندگان مجلس در این زمینه کمک کنند که تصمیم های مرتبط با درآمد شهرداری ها به صورت شفاف بیان شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌های شهرداری ها موضوع درآمدها و ارزش افزوده است که تا امروز بصورت شفاف و روشن مطرح نشده و این انتظار را داریم که اگر ما بصورت شفاف بتوانیم درآمدهای خودمان را در شهرداری داشته باشیم. تصمیماتی که برای موضوعات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و حتی هزینه های جاری شهرداری گرفته شود بر مبنای آن مواردی است که روشن و شفاف باشد که تصمیمات نیز تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورا پرسنل برنا هرمزگان شهر بندرعباس شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پاکمهر در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: نظارت یکی از ابعاد مهم وظایف و عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا است که به دلیل ضعف قانونی مشکل و ضعف در این زمینه مشاهده می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظارت شورای شهر صرفاً در حیطه شهرداری‌ها خلاصه نمی‌شود و در سایر امور هم مربوط است.

وی در ادامه افزود: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

نایب اول رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قیر رایگان به اندازه مورد نیاز برای استفاده شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرده است.

پاکمهر خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت.

کد خبر 6095084

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است