Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:25:39 GMT

چراغ سبز کی روش بعد از مصاحبه جنجالی تاج

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۳۳۹

خبرگزاری آریا- پس از مصاحبه تاج، کارلوس کی روش پستی قابل توجهی منتشر کرده است.
به گزارش آریا، کارلوس کی روش پستی در اینستاگرامش منتشر کرد. مهدی تاج، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ساعتی پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد در صورت رئیس شدن خود در این فدراسیون همراه با تیم همکارش به بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی جدی فکر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این صحبت‌های تاج، سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی با انتشار یک پست اینستاگرامی به نوعی به بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داد.
کی روش با انتشار فیلم رختکن تیم ملی قبل از نخستین بازی دوستانه در راه آماده سازی جام ملت های آسیا که با گل مهدی ترابی یک بر صفر به سود ایران به اتمام رسید به نوعی به احتمال بازگشت خود به تیم ملی واکنش نشان داد. همچنین این سرمربی پرتغالی متنی همراه با ویدیو منتشر کرد که مشاهده می کنید: همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم. سپتامبر 2018، بازی دوستانه با ازبکستان
تاج، نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: درباره ظاهر و پنهان قرارداد ویلموتس صحبت کردم زیرا این موضوع حق مردم است که همه چیز را بدانند. مهدی تاج درباره قرارداد مارک ویلموتس و صدور رای دادگاه حمکیت ورزش که خسارت زیادی روی دست فوتبال کشورمان گذاشت، اظهار داشت: درباره ظاهر و پنهان قرارداد ویلموتس صحبت کردم زیرا این موضوع حق مردم است که همه چیز را بدانند. الان هم ظاهر، باطن، پیروزی و شکستش را مجدد می‌گویم. صحبت شده ویلموس مربی تراز اولی نبوده است سندی دارم مربی نوزدهم جهان در سرمربی تیمملی بلژیک بود و مربی ناشناخته‌ای نبود.
وی افزود: بلغ قراردادش در سال 2014 با فدراسیون بلژیک یک میلیون و 400 هزار یورو بود. او را در سال 2019 با دو میلیون و 200 هزار یورو به کشورمان آوردیم. مربی آوردن به ایران مقداری سخت است. قراردادش با ساحل عاج هم 900 هزار یورو بود. کارلوس کی‌روش قراردادش با ما یک میلیون و 400 هزار یورو بود نتیجه خوبی گرفت و با کلمبیا سه میلیون دلار قرارداد بست. در آنجا هم نتیجه نگرفت و او را بیرون کردند. سپس از فدراسیون مصر یک میلیون دلار گرفت. همین علیرضا جهانبخش قراردادش 20 میلیون دلار بود و مهدی طارمی اکنون نزدیک به هزار میلیارد تومان می‌تواند بگیرد. 
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه این مبلغ برای کی‌روش قابل توجیه است اما وقتی ویلموتس در ساحل عاج آن نتیجه را گرفت نباید با آن اینچنین قراردادی می‌بست، توضیح داد: ویلموتس مربی نوزدهم دنیا بود، کی‌روش هم در کلمبیا و مصر نتیجه نگرفت اما اکنون خیلی‌ها دنبالش هستند. موضوع بعدی در مورد قرارداد ویلموتس است، این قرارداد درست و بسیار خوب است. هیچ حقوقدانی تاکنون نیامده به ما بگوید این قرارداد ایراد دارد. الان هم از هر کسی که می‌تواند و اطلاعات کافی دارد دعوت می‌کنم آن را ببیند.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اگر یک تیم باشگاهی باشد می‌توان گفت آن را به مردم متصل نکرد اما بحث فدراسیون فوتبال متفاوت است، اظهار داشت:‌ جنس قرارداد ویلموتس با قرارداد استراماچونی، کالدرون و پادوانی که احتمال دارد به زودی صادر شود و ممکن است 9 میلیون دلار باشد یکسان است اما هیچکدام از این قراردادها بولد نمی‌شود. استراماچونی سالانه یک میلیون و 400 هزار یورو بابت فسخ یکطرفه قرارداد دریافت می‌کند. 
تاج اضافه کرد: ربیعی که سخنگوی دولت بود اعلام کرد امکان انتقال پول به ویلموتس وجود نداشت و امیدوارم حکم اولیه شکسته شود به این دلیل امکان انتقال پول نبود که در برخلاف دوره کی‌روش که همه پولش را از طریق فیفا می‌دادیم در زمانی که ترامپ سر کار آمد موانع تحریم را جدی‌تر کرد. 
تاج در خصوص اینکه دستاوردهایی که کی‌روش کسب کرد ممکن بود محقق نشود همانگونه که در دوره ویلموتس این اتفاق نیفتاد، گفت: ( تاج در این لحظه خطاب به مجری برنامه گفت اگر در گوشی شما چیزی می‌گویند بگویید اندکی صبر کنند تا حرفم را بزنم)‌ درآمد کی‌روش برای ما 22 میلیون دلار بود اما ویلموتس این درآمدزایی را نداشت. اگر در بازی با عراق دقیقه 94 گل نمی‌خوردیم او همین الان سرمربی ما بود. فوتبال همین است. کی‌روش یک مربی بسیار زبردست و عالی است اما در کلمبیا نتیجه نگرفت و اخراج شد.
وی اضافه کرد: اخراج شدن یک مربی در فوتبال مرسوم است. همه جای دنیا وقتی یک مربی نتیجه نگیرد او را اخراج می‌کنند و یک مربی دیگری می‌آورند فوتبال ما هم از این قاعده مستثنی نیست. در شرح رأی صادر شده دادگاه حکمیت ورزش در خصوص پرونده ویلموتس آمده من فکر می‌کنم برای اولین بار است که دیوان حکمیت در چنین سطحی رأی را برای ما شکست که اگر نمی‌شکست به قول شما باید 10 میلیون دلار می‌دادیم اکنون این مبلغ تبدیل به 3 میلیون یورو شده است به همین دلیل احساس می‌کنیم نتیجه خوبی در دادگاه CAS گرفتیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چراغ سبز کی روش مصاحبه جنجالی تاج فدراسیون فوتبال قرارداد ویلموتس کارلوس کی روش میلیون دلار یک میلیون هزار یورو تیم ملی یک مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود

 قرارداد مهاجم ایرانی تیم فوتبال رُم در یک صورت با این باشگاه قطعی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، باشگاه رُم به طور فزاینده‌ای متقاعد شده که قرارداد سردار آزمون را قطعی کند. گفته می‌شود جالوروسی از مهاجم ایرانی خود نه تنها به خاطر عملکردش، بلکه به خاطر نگرش و تعهدی که به تیم دارد، فوق‌العاده راضی است. باشگاه رُم در ماه‌های اخیر تماس‌هایی با بایرلورکوزن برقرار کرده تا در مورد احتمال حفظ آزمون پس از پایان مدت قرضی‌اش، تبادل‌نظر کند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ دانیله دِروسی اولین کسی است که از احتمال ماندن آزمون در این تیم خوشحال خواهد شد. با این حال، آینده این بازیکن همچنان بسته به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط جالورسی دارد. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رُم تنها در صورتی می‌تواند گزینه بند خرید 12.5 میلیون یورویی سردار آزمون 29 ساله را فعال کند که بتواند فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان حضور داشته باشد که این آزادی مالی بیشتری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یک ساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در 23 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 3 گل، 2 پاس‌گل هم برا‌ی هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

با راهیابی تیم‌های فوتبال رُم و آتالانتا به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا و صعود فیورنتینا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، ایتالیا در رقابت‌های فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا پنج سهمیه خواهد داشت، رقابت‌هایی که به جای 32 تیم، با حضور 36 تیم برگزار خواهد داشت.

رُم در حال حاضر با 58 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا است و با بولونیای چهارم جدولی چهار امتیاز اختلاف دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان