Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بیرانوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشوری سبک پرفکت کیوکوشین کاراته بانوان با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۲ استان کشور در بخش‌های کاتا، کومیته و هنرهای فردی عصر دیروز به میزبانی استان تهران پایان یافت.

وی ابراز داشت: دختران کاراته کا قمی در این رقابت ها توانستند به یک مدال طلا، ۲ نقره و پنج برنز دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کاراته استان قم افزود: در این رقابت‌ها در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم رقیه کوثری بر سکوی نخست ایستاد و صاحب گردن آویز طلا شد.

وی گفت: در وزن منفی ۲۸ کیلوگرم سارا باباخانی و در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم فاطمه بشناختی با ایستادن در جایگاه دوم به مدال نقره دست یافتند.

وی  افزود: در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم مطهره مقدم، در وزن منفی ۴۰کیلوگرم فاطمه مقدم، در وزن منفی ۲۵ کیلوگرم بهاره اسدی، در وزن منفی ۳۰ کیلوگرم زهرا زجاجی و در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم رقیه پرواس به مقام سوم مسابقات رسیدند و به مدل برنز بسنده کردند.

برچسب‌ها قم فدراسیون کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم فدراسیون کاراته کاراته قم فدراسیون کاراته کاراته وزن منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر