Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@14:03:56 GMT

منطقه ۷ اهواز چه ظرفیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۴۶۵

منطقه ۷ اهواز چه ظرفیت‌هایی برای سرمایه‌گذاری دارد؟

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز با تشریح ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه، گفت: منطقه هفت با وجود محله‌های قدیمی، تپه‌های گردشگری، اماکن مذهبی و تاریخی دارای ظرفیت بالقوه سرمایه‌گذاری است.

فرامرز نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه هفت شهرداری اهواز یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران است چرا که قدیمی‌ترین محله‌های شهر اهواز در این منطقه قرار دارد و در واقع به عنوان هسته مرکزی تشکیل دهنده شهر اهواز شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخورداری از توپوگرافی منحصر به‌فرد کوه، تپه و چشم‌انداز بی‌نظیر، این منطقه را نسبت به مناطق دیگر متمایز کرده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز با بیان اینکه تپه‌های مشرف به کوی رمضان با کاربری‌های فضای سبز جهت احداث فضای تفرجگاهی و گردشگری و کاهش محرومیت این منطقه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: ورود سرمایه‌گذاران باعث رونق محله در حوزه شهرسازی، ساختمان‌سازی و ایجاد درآمد در سطح منطقه هفت شهرداری خواهد شد.

وی با اشاره به اماکن مذهبی موجود در منطقه هفت، اضافه کرد: این منطقه دارای یکی از مهمترین زیارت‌گاه‌های اهواز است، همچنین حرم مطهر حضرت علی‌بن مهزیار اهوازی (ع) از صحابه ائمه اطهار (ع) یکی از نقاط قوت فرهنگی، مذهبی و گردشگری منطقه هفت است، هم‌جواری حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی (ع) با ساحل رودخانه کارون و قدیمی‌ترین محله اهواز بنام عامری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت هتل، سیتی سنتر و اماکن تفریحی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

نجف‌پور با بیان اینکه، آثار تاریخی و فرهنگی در سطح منطقه هفت یکی دیگر از پتانسیل‌های این منطقه است، ادامه داد: آثار تاریخی و فرهنگی همچون پل سیاه یا پیروزی، گور دخمه‌های منبع آب، گورستان آشوریان و لهستانی‌ها، حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی (ع) و تپه‌های باستانی آسیه‌آباد از جمله مکان‌های باستانی و تاریخی کلان‌شهر اهواز در منطقه هفت است که در صورت ورود سرمایه‌گذاران باعث رونق گردشگری در این منطقه خواهد شد.

وی تاکید کرد: پارک کوهستانی کوهساران در ورودی منبع آب و محوطه خالی جنب معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به مساحت حدود ۳.۷ هکتار جهت جذب سرمایه‌گذار در کاربری‌های مختلف تفریحی، تجاری، درمانی و ورزشی از سوی این منطقه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 598238

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری توسعه شهری منطقه 7 گردشگری جاذبه های گردشگری جذب سرمایه گذار فرصت سرمایه گذاری اهواز شهرداري اهواز کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه هفت شهرداری شهرداری اهواز سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی و ماندآب احتمالی در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت