Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ دیاباته مهاجم فصل گذشته الغرافه قطر پس از خروج از جمع شاگردان آندره استراماچونی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شد تا رضا درویش درباره حضور او با یحیی گل محمدی در بیستم تیرماه جلسه‌ای را برگزار کند.

سرمربی پرسپولیس با توجه به استراتژی فنی مد نظرش خواهان جذب مهاجمی فعال در محوطه جریمه حریفان شد تا مذاکره با دیاباته به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب یورگن لوکادیا از بوخوم آلمان باعث شد تا درویش بار دیگر پیشنهاد جذب دیاباته را به گل محمدی مطرح کند تا این مهاجم اهل مالی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد با پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری در مذاکره شرکت کند.

مدیر برنامه‌های دیاباته خواهان افزایش برخی بندهای فنی همچون پاداش گلزنی، تعداد دقایق حضور در مسابقه و پاداش‌های قهرمانی شد که بعضی از آنها مورد موافقت درویش قرار گرفت تا پیش‌نویس نهایی قرارداد در اختیار دیاباته قرار بگیرد.

خروج شیرزود تمیروف از لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس جا را برای جذب شیخ دیاباته باز کرد تا این بازیکن که در نقل و انتقالات بازیکن آزاد محسوب می‌شود با موافقت نهایی خود در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد همزمان با برگزاری سومین بازی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک با دیاباته عکس یادگاری بگیرد تا حضور او در جمع شاگردان یحیی گل محمدی برای فصل جاری قطعی شود.

دیاباته در حالی با پرسپولیس به توافق کامل رسیده است که در زمان حضور با پیراهن استقلال توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کند. بازیکن آزاد مد نظر پرسپولیس تست‌های پزشکی خود را نیز در کشور قطر با موفقیت پشت سر گذاشته است و مشکلی برای حضور در تست‌های پزشکی باشگاه و عقد قرارداد با پرسپولیس ندارد.

کد خبر 5569479

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ دیاباته تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال الغرافه قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران ریکاردو ساپینتو ملوان بندر انزلی کشتی فرنگی مهدی طارمی کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان فدراسیون فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس با شکست نساجی در قائمشهر ۵۶ امتیازی شد و تا پیش از دیدار استقلال - ذوب‌آهن موقتاً به صدر جدول صعود کرد. در شرایطی که استقلال با غلبه بر گاندوها مجدداً صدرنشین می‌شد، پیروزی دراماتیکی کسب کرد و با ۵۷ امتیاز، صدر را از رقیب سنتی پس گرفت.

بیشتر بخوانید: هفته بیست و ششم لیگ برتر| استقلال صدرنشین ماند / پیروزی سخت پرسپولیس با درخشش ستاره ازبک

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان صفر - شمس آذر قزوین صفر
پیکان صفر - آلومینیوم اراک یک
سپاهان اصفهان یک - استقلال خوزستان یک
نساجی مازندران یک - پرسپولیس 2
ملوان بندر انزلی یک - هوادار یک
صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر
فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز 2
استقلال 2 - ذوب‌آهن اصفهان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

کد خبر: 1229700 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)