Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ایزدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص موفقیت تیم پاراشنا در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: ورزشکاران اعزامی به ترکیه یکی از درخشان‌ترین نتایج خود را به یادگار گذاشتند. تیم پاراشنا در زمره سه رشته موفق کاروان ایران بود که توانست ۱۵ مدال رنگارنگ را از آب‌های قونیه صید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان شنا با آمادگی کامل به این دوره از بازی‌ها اعزام شدند زیرا فدراسیون و کادر فنی با برنامه بلند مدت در حال آماده‌سازی آنان برای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بود. این بازی‌ها به تعویق افتاده و باید یک سال برای برگزاری آن صبر کنیم.

وی ادامه داد: کسب پنج مدال طلا بسیار ارزشمند است چون مدال طلا تعیین کننده جایگاه کاروان در جدول رقابت‌ها است. افتخارآفرینی شناگران نشان داد که این ورزشکاران می‌توانند به یکی از تاثیرگذارترین افراد حاضر در کاروان اعزامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک تبدیل شوند.

وی ادامه داد: نگاه به رشته شنا در جهان ویژه است. برخی از ورزشکاران به تنهایی چند مدال المپیکی کسب می‌کنند. نمونه آن نیز مایکل فلپس است که در سه دوره المپیک بیش از ۲۰ مدال کسب کرد. در ایران نیز نمونه ورزشکاران موفق را داریم. شاهین ایزدیار در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا یک ارتش تک نفره بود و توانست ۶ مدال طلا و یک نقره کسب کند، مدال‌هایی که موجب شد تا جایگاه کاروان ایران نسب به دوره‌های گذشته تغییر چشمگیری داشته باشد. ایزدیار در ترکیه هم خوب ظاهر شد. البته اعزام شناگران معلول به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دیر اعلام شد و این موجب شد تا برنامه مدونی برای آن نداشته باشیم چرا که برنامه ما برای حضور در هانگژو بود.

ایزدی با اشاره به توسعه شنا در رشته‌های پارالمپیکی نیز گفت: اکنون چند شناگر برجسته در سطح قاره کهن دارم، نفراتی مانند سینا ضیغمی نیز توانایی افتخار آفرینی در سطح آسیا را دارد. مدال‌های ایزدیار در جارکاتا موجب تغییر نگرش مسوولان به شنا شد. باید برای توسعه این رشته و اعزام نمایندگان کشورمان به پارالمپیک باید برنامه داشته باشیم. لازمه این مهم اعزام شناگران به کمپ‌های بین‌المللی است تا بتوانند در کنار بزرگان دنیا تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم ملی پاراشنا افزود: البته استعدادیابی لازم در تمام رشته‌های پارالمپیکی انجام شده و نتایج بازی‌های پاراآسیایی جوانان نشان داد که ایران در آسیا یکی از کشورهای شناخته شده در ورزش‌های پارالمپیکی است. برخی از شناگران جوانان هستند که در بازی‌های پاراآسیایی جوانان حضور داشتند. باید بر روی استعدادها تمرکز کنیم. این امکان وجود دارد که با یک برنامه بلند مدت رویای مدال پارالمپیکی را به واقعیت تبدیل کرد.

برچسب‌ها شاهین ایزدیار فدراسیون جانبازان جاکارتا پاراشنا کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهین ایزدیار فدراسیون جانبازان جاکارتا شاهین ایزدیار فدراسیون جانبازان جاکارتا پاراشنا کمیته ملی پارالمپیک بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم ۶ هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز کاروان آبی‌پوشان به تبریز به نشست خبری پیش از بازی با تراکتور نرسید.

بر این اساس وی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال و در خصوص دیدار مقابل تراکتور تبریز، اظهار داشت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و ما نیز انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تشکر ویژه داشته باشم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

نکونام گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم، چراکه ۶ هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم، چون جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت.

تیم فوتبال استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است، عصر فردا و در دیدار حساس به میهمانی تراکتور تبریز می‌رود.

دیگر خبرها

  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود