Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گردهمایی صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با اصحاب رسانه به همت بسیج رسانه  شهرستان در اردوگاه شهیدرجایی  باغرود نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در گردهمایی با اصحاب رسانه که به همت بسیج رسانه  شهرستان در اردوگاه شهیدرجایی  باغرود نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران از بیان اخباری که به آن یقین ندارند باید پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود:  خبرنگار رسالت مهمی در جامعه دارد و آن هم ایجاد فضای امید و نشاط در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: باید منافع ملی و منافع کشور به منافع حزبی اولویت داده شود.

نیک یاد یاد آورشد : اصحاب رسانه افسران جنگ امروزی هستند که می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهند و دین خودشان را به شهدا و کنگره ملی 2400 شهید نیشابور ادا کنند

وی عنوان کرد: بداخلاقی رسانه‌ای آفت خبرنگاری است؛ اینکه ما مجموعه‌ای را تخریب کنیم یعنی انصاف را زیر پا بگذاریم. از این رو در انتشار اخبار باید سیاه نمایی نکرده و در انتشار اخبار گزینشی عمل نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تصریح کرد: انتظار داریم خبرنگاران در قالب کنگره ملی شهدا شرکت کرده و نقش پررنگی را ایفا کنند. از این رو انتقال نقش شهدا به نسل جدید و شناساندن نقش نیشابور در دفاع مقدس موضوعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

 مسئول بسیج رسانه شهرستان نیشابور نیز بیان کرد: در راستای انسجام بیشتر خبرنگاران عضو بسیج رسانه با همکاری مدیریت اردوگاه کشوری شهید رجایی باغرود نیشابور گردهمایی اصحاب رسانه به همراه خانواده ایشان برگزارشد.

 سید موسی الرضا حسینی گفت: در این گردهمایی برنامه های ورزشی نیز برای خانواده ها تدارک دیده شد و در پایان هم از همه حاضرین با ضیافت شام پذیرایی گردیدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خبرنگاران از بیان اخباری که به آن باید پرهیز کنند اصحاب رسانه بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست