Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:41:00 GMT

۹۰ درصد متقاضیان تهرانی نهضت مسکن تایید نشدند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۹۹۱۶

۹۰ درصد متقاضیان تهرانی نهضت مسکن تایید نشدند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تأیید نهایی ۱۰۲هزار متقاضی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی سایت‌های نهضت ملی مسکن تهران ۴۰درصد است.

خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: از آغاز ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران تاکنون از مجموع ۹۸۰ هزار نفر متقاضی ثبت‌نامی مسک، حدود ۱۰۲ هزار نفر یعنی حدود ۱۰ درصد کل ثبت‌نامی‌ها پس از بررسی‌های کامل تأیید نهایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، سهمیه استان تهران برای ساخت مسکن ۶۰۰ هزار واحد است که شامل شهر‌های جدید پردیس، پرند، هشتگرد، ایوانکی، ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی نهضت ملی مسکن در پاکدشت، اسلامشهر، رباط‌کریم و قرچک خبر داد و گفت: تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: در این راستا تحویل زمین سه سایت در مجموع و به مساحت ۱۴۵ هکتار شامل عدل‌آباد اسلامشهر به میزان ۶۰ هکتار، بازارک رباط‌کریم به میزان ۸۲ هکتار و نسیم‌شهر در جوار شهرستان رباط‌کریم به میزان ۳ هکتار انجام شده است. ضمن این‌که قرار است در هفته دولت عملیات اجرایی سایت‌های جدید آغاز شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال نهضت ملی مسکن مسکن ملی متقاضیان محرم سلمان رشدی سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن