Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پررورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۳۰۴ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای سال تحصیلی جدید که به صورت حضوری برگزار می‌شود، ثبت‌نام کرده‌اند. - اخبار استانها -

سلمان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: قرار است امسال سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر ماه به صورت حضوری برگزار شود و از هم‌اکنون مقدمات لازم برای برگزاری کلاس‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازگشایی به صورت حضوری مدارس نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها و خانواده‌ها دارد عنوان کرد: مصوب شده در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تهویه مدارس، سرویس بهداشتی و دیگر موارد شهرداری و پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها همکاری کنند.

فاصله زیاد میان افزایش دانش‌آموزان و جمعیت معلمانآغاز به کار نخستین کارسوق برنامه‌نویسی پایتون برای دانش‌آموزان توسط آکادمی همراه اول400 دانش‌آموز بسیجی در طرح یاوران ولایت در هرمزگان شرکت کردند

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون 304 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی موفق به ثبت‌نام شده‌اند گفت: از 34 هزار دانش‌آموز پایه اولی که در جامعه هدف ما بودند 33 هزار و 400 یعنی بیش از 98 درصد ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام تا 31 مرداد ماه اعلام شده است از خانواده‌ها درخواست می‌شود در هفته اول شهریورماه کار ثبت نام را به اتمام برسانند زیرا تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی و کلاس بندی برای مهر انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون بیش از 94 درصد دانش‌آموزان کرمانشاهی استان ثبت سفارش کتب درسی را انجام داده‌اند و از این نظر رتبه سوم کشور را داریم و این فرایند تا روز جمعه 11 شهریورماه مهلت دارد.

محمدی با اشاره به اهمیت طرح سنجش نوآموزان برای دانش‌آموزان کلاس اولی گفت: این طرح تا 15 شهریورماه مهلت دارد و تا امروز 22 هزار و 500 نفر موفق به انجام تست و غربالگری شده‌اند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار دانش آموز دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست