Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و دومین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به ریاست علی سروری مجد، نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه، مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها در واحد کرمان برگزار شد.

 سروری مجد در این جلسه با  تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یارانش و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی گفت: در سرزمین سردار دل‌ها و بزرگ پرچمدار جبهه مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید یاد این شهید بزرگوار را همواره گرامی بداریم و منش ایشان را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان نیازمند یادگیری مهارت‌های جدید و مختلف هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با درک این موضوع، طرح‌های پایش، پویش و هر دانشجو یک مهارت را در اولویت قرار داده است. حرکت به سمت فعالیت‌های دانش بنیان و مهارت آموزی جوانان از مهمترین اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریت است.

 سروری مجد کاهش اتکا به شهریه را از مهمترین ویژگی‌های بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در سال پیش‌رو عنوان کرد و گفت: توجه به درآمدهای دانش بنیان، گسترش مدارس سما و دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی در استان کرمان از برنامه‌های مهمی است که در بودجه سال آینده لحاظ شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم کنسرسیوم استان‌های خراسان، استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان در حوزه توسعه کشاورزی و صنعت  با حضور فداکار استاندار کرمان به موفقیت های مهمی دست یابد.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1151429 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی علی سروری مجد دانش بنیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی علی سروری مجد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان سروری مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن

صنعت نفت و گاز نقشی محوری در اقتصاد ایران ایفا می کند و به عنوان منبع اصلی انرژی و سوخت برای بخش های مختلف عمل می کند. با این حال، در سال‌های اخیر، این صنعت دستخوش دگرگونی قابل‌توجهی به سمت دانش محور شدن بوده است. این تغییر به سمت شیوه‌ها و فن‌آوری‌های مبتنی بر دانش به دلیل نیاز به بهبود کارایی، کاهش هزینه‌ها، به حداقل رساندن هدررفت انرژی و افزایش رقابت کلی انجام شده است.

یکی از حوزه های کلیدی که صنعت نفت و گاز به کارگیری شرکت های دانش بنیان است. این شرکت ها که در توسعه فناوری ها و راه حل های نوآورانه تخصص دارند، در خط مقدم رشد بهره وری، کاهش اتلاف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن گازهای مرتبط در فرآیندهای تولید و توزیع بوده اند.

در ایران، صنعت نفت و گاز نقش پیشرو در استفاده از شرکت های دانش بنیان برای پیشبرد رشد اقتصادی را بر عهده گرفته است. ایران با بیش از 650 شرکت دانش بنیان فعال در بخش نفت، فناوری و نوآوری را با موفقیت در عملیات نفت و گاز خود ادغام کرده است. این شرکت ها نقش مهمی در افزایش بهره وری، بهینه سازی فرآیندها و توسعه راه حل های پایدار برای صنعت داشته اند.

همچنین رویکرد فعال دولت ایران به ویژه دولت سیزدهم در تمرکز بر توسعه میادین گازی کشور در رشد و نوآوری در بخش نفت و گاز موثر بوده است. ایران با اولویت‌بندی جمع‌آوری و استفاده از گازهای مشعل، نه تنها تولید گاز خود را افزایش داده، بلکه در بازار جهانی گاز نیز پیشتاز است. دستاوردهای این کشور در تولید گاز از میانگین نرخ رشد سایر کشورهای تولیدکننده گاز پیشی گرفته است و رتبه برتر را در مجموعه گازهای مشعل در میان کشورهای عضو مجمع صادرکننده گاز کسب کرده است.

ادغام شیوه‌های مبتنی بر دانش در صنعت نفت و گاز، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا فناوری‌های پیشرفته را اتخاذ کنند، کارایی عملیاتی را بهبود بخشند و اثرات زیست‌محیطی را کاهش دهند. با بهره گیری از تخصص و راه حل های نوآورانه ارائه شده توسط شرکت های دانش بنیان، این صنعت توانسته است بر چالش ها غلبه کند، بهره وری را افزایش دهد و رشد پایدار را هدایت کند.

علاوه بر این، تغییر به سمت رویکرد دانش محور در صنعت نفت و گاز فرصت های جدیدی را برای همکاری، تحقیق و توسعه باز کرده است. با تقویت مشارکت بین بازیگران صنعت، دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان، این صنعت توانسته است به نوآوری سرعت بخشد، مهارت ها را افزایش دهد و فرهنگ یادگیری و بهبود مستمر را تقویت کند.

در نتیجه، گذار صنعت نفت و گاز به سمت دانش محور شدن نشان دهنده نقطه عطف مهمی در تکامل آن است. با پذیرش فناوری، نوآوری و تخصص ارائه شده توسط شرکت های دانش بنیان، این صنعت توانسته است بهره وری را افزایش دهد، اثرات زیست محیطی را کاهش دهد و رشد پایدار را هدایت کند. ادغام شیوه های مبتنی بر دانش نه تنها صنعت را به سمت کارایی و رقابت بیشتر سوق داده است، بلکه آن را به عنوان یک بازیگر کلیدی در چشم انداز انرژی جهانی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود