Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار همدانی معتقد است تغییراتی که سرمربی استقلال در نوع تاکتیک و ترکیبی که انجام داد باعث شد تا آبی پوشان اولین سه امتیاز را در لیگ بیست و دوم کسب کنند

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط آبی ها توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری، ستار همدانی در خصوص پیروزی سه بر یک استقلال مقابل ملوان بندرانزلی به مهر گفت:

استقلال با توجه به نیروهایی که در اختیار داشت توانست در نیمه دوم بازی بهتری از خود ارائه کرده و سه امتیاز بازی حساس را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

نیمه اول استقلال انتظارات را برآورده نکرد و نمایش خوبی نداشت البته یکی، دو موقعیت هم داشت که با بی دقتی آنها را از دست داد اما با شروع نیمه دوم شرایط عوض شد، تغییر تاکتیک و جابجایی‌هایی که در ادامه صورت گرفت باعث شد شاهد تنوع تاکتیکی در استقلال باشیم، آبی پوشان با توجه به اینکه در هفته اول و در خانه سه امتیاز خانگی را به یکی از رقبای همیشگی خود داده بودند نمی‌خواستند در این دیدار بازنده و یا با تساوی از زمین خارج شوند بنابراین کادر فنی با توجه به شناختی که از بازیکنان داشت تغییراتی در ترکیب به وجود آورد که همین مساله باعث شد استقلال به سه گل دست پیدا کرده و سه امتیاز را از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد:

یکی از تغییراتی که به شدت تأثیرگذار بود حضور مهدی قایدی در زمین بود او هم توانست گل بزند و هم یک پنالتی برای استقلال بگیرد. ساپینتو ابزار لازم را در اختیار دارد و امیدوارم بتواند از این ابزاری که دارد در هفته‌های بعد به بهترین وجه استفاده کرده تا شاهد پیروزی‌های پی در پی استقلال در ادامه لیگ باشیم.

وی در مورد دیدار آبی پوشان برابر مس کرمان که پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت:

مسی‌ها در هفته دوم توانستند پیکان را سه بر صفر مغلوب کنند، مس یک تیم سختکوش، جنگنده و باانگیزه است، آنها نمی‌خواهند در تهران به راحتی نتیجه را به استقلال واگذار کنند بنابراین آبی‌ها باید هوشیار باشند، مس را دست کم نگیرند و خود را از پیش برنده ندانند که اگر این اتفاق بیفتد بازی گره خواهد خورد و بازی برای آبی‌ها سخت خواهد شد.

کارشناس فوتبال در مورد رفتار غیرحرفه ای سرمربی استقلال در روز دیدار برابر ملوان گفت:

اخلاق پسندیده در هر جامعه‌ای قابل ستایش است، سرمربی استقلال باید خونسرد باشد و آرامش خود را حفظ کند. سرپرست تیم هم باید بیشتر مراقب ساپینتو باشد، او یک مرد تندخو و عصبی است وخیلی زود از خود واکنش نشان می‌دهد، لگد او به برانکارد عوامل هلال احمر که کنار زمین بودند باعث شد تا تنش به وجود بیاید البته گفته می‌شود عوامل هلال احمر بعد از زدن گل ملوان حرکاتی انجام دادند که باعث ناراحتی ساپینتو شده اما در مجموع او مربی استقلال است، باید آرامش خود را حفظ کند و نباید با هر رفتاری که می بیند عکس العمل نشان دهد.

وی در پایان و در خصوص جنجال‌های داوری که در هفته اول و دوم سر و صدای زیادی به پا کرده است، گفت:

به نظر من بحث داوری نظارت بیشتری را می‌طلبد، فدراسیون و کمیته داوران باید برای انتخاب داور سخت گیری بیشتری از خود نشان دهند، اعتقاد دارم در کمیته داوران این روزها آرامش وجود ندارد، همه منتظر این هستند که ببیند انتخابات فدراسیون فوتبال به کجا خواهد رسید در مجموع هر سوت اشتباهی که زده شود برخی تیم‌ها متضرر خواهند شد، داوران باید دقت بیشتری داشته باشند، عدم تمرکز باعث خواهد شد تیم‌هایی که سرمایه گذاری زیادی کرده اند بیشتر از هر تیم دیگری متضرر شوند بنابراین لازم است هم باشگاه‌ها، بازیکنان و کادر فنی خود را به آرامش دعوت کنند و هم کمیته داوران از داورانی برای بازی‌های حساس استفاده کنند که در پایان به جنجال و درگیری کشیده نشود.

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو! اولین بدشانسی برای مورینیو در فصل جدید؛ استخوان ساق پای واینالدوم شکست! گل ام باپه در ثانیه 8 روی پاس تماشایی مسی (لیل 0-1 پاری سن ژرمن)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستار همدانی سه امتیاز باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از پس هم برنیامدند و به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (علیرضا خوش‌کفا)، ابوالفضل کوهی (جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (پیمان رنجبری) در این بازی برای استقلال خوزستان به زمین رفتند. در طرف مقابل حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (پدرام قاضی‌پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری بازیکنان ملوان بودند.

در این دیدار استقلال خوزستان با توجه به شرایط سختی که در جدول داشت، بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده بود و این موضوع عاملی شد تا ملوان با برنامه‌ریزی برای استفاده از ضد حملات، توسط رضا جعفری به گل اول بازی برسد. در ادامه هم سپیدپوشان از تک‌گل‌شان دفاع کردند تا در نیمه دوم، توپ ارسال شده توسط حسین ساکی در محوطه جریمه ملوان با کنترل و ضربه عثمان اندونگ مدافع بلندقامت آبی‌ها همراه شد تا بازی به تساوی برسد.

پس از این دو گل، دو تیم دیگر موقعیت خطرناک خاصی روی دروازه یکدیگر نداشتند و بازی با همان نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. با تقسیم امتیازات در پایان هفته بیست‌وپنجم، ملوان با ۳۹ امتیاز در تعقیب تراکتور ماند و نتوانست جای این تیم را با توجه به تساوی در برابر استقلال پر کند. استقلال خوزستان نیز با این یک امتیاز، ۲۱ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول سقوط کرد. نکته جالب اینکه استقلال خوزستان با نساجی و فولاد تنها ۱ امتیاز اختلاف دارد.

در تقابل امروز استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی، بهروز بارانی و دوستونبک تورسانو از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند. همچنین قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که بهمن عبداللهی و صادق رستمی وی را همراهی و در امر قضاوت بازی یاری کردند.

کد خبر 749904

دیگر خبرها

  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت