Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمراد راغ پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت است.

وی بیان کرد: از این میزان طرح های در دست اجرا هفت مورد در زمینه ساماندهی فضا از جمله ساخت دیوار حائل  و سنگ فرش است که در روستاهای نارگ موسی، ده بزرگ، آلکان، ده کهنه، چهار راه گشین و  دمیه باشت در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راغ پور ادامه داد: ۷۲ میلیارد ریال در سال گذشته به اجرای این تعداد طرح ها اختصاص یافت که بیش از ۵۱ میلیارد ریال آن جذب شد.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران و باشت گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان باشت هم اکنون در دست اجراست که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

راغ پور با بیان اینکه  معابر ۵۰ درصد از روستاهای شهرستان باشت نیاز به زیر سازی و آسفالت دارد اظهار داشت: آسفالت معابر روستاها در دست اجرا با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد انجام خواهد شد.

وی افزود: ۵۵۰ تن قیر رایگان به آسفالت معابر مناطق روستایی این شهرستان اختصاص یافته که با این میزان قیر اختصاص یافته معابر بیش از ۲۷ روستای این شهرستان آسفالت خواهد شد.

راغ پور تصریح کرد: این روستاها شامل پزین، کوشک ظفری، چهار راه گشین، سرابیز، ده کهنه، کلگه امیر شیخی، ده بزرگ، گوهرگان و .... خواهد بود.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران و باشت گفت: بیش از ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های هادی این شهرستان نیاز است.

راغ پور ادامه داد: طرح هادی در ۵۱ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان تاکنون اجرا شده است.

وی ابراز  کرد: آسفالت معابر روستاهای اسلام آباد، پشت کوه، حاج قلندر، بیدستان، چم خون، چم بلبل، مله برفی، گزنگان، نازنگون، تنگ همگون، سرابیز، خان احمد، گشتاسب، آهوروک، درک و لار در چند سال گذشته اجرا شد.

شهرستان باشت دارای۱۲۰ روستا دارد که از این تعداد ۱۱ روستا دارای جمعیتی بیش از ۵۰ خانوار و ۴۴ روستا دارای جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار است.

۵۲درصد از جمعیت ۲۲ هزار نفری باشت در روستاها زندگی می کنند.

برچسب‌ها باشت توسعه روستایی بنیاد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشت توسعه روستایی بنیاد مسکن باشت توسعه روستایی بنیاد مسکن میلیارد ریال دست اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است