Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تفاهم‌نامه رفع نیازهای فناورانه از سوی استان‌های قزوین و خراسان رضوی با شرکت دانش‌بنیان طراحان مدار باختر واحد فناور مستقر در مرکز رشد این نهاد منعقد شد.

حسن ماله‌میر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت دانش‌بنیان طراحان مدار باختر واحد فناور مستقر در مرکز رشد لرستان در رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط و تفاهم‌نامه رفع نیازهای فناورانه با کارگزاران فن‌بازار استان‌های قزوین‌ و خراسان رضوی منعقد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این رویداد دکتر خالقی، دبیرفن بازار ملی ایران حضور داشته و از محصولات شرکت مذکور بازدید کردند.

ماله‌میر اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده وزارت صمت از سوی معاون وزیر قول مساعد دادند که  محصول دانش‌بنیان شرکت طراحان مدار باختر برای درخواست ثبت کد محصول جدید اقدام کنند.

عقد شش تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فنی و مهندسی مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان

معاون مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان همچنین از عقد شش تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فنی و مهندسی مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان خبر داد و افزود: شرکت فنی و مهندسی پایدار پی ناظران  یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد است که  در رویداد ملی تبادل فناوری بنگاه‌های صنعتی کوچک و متوسط حضور داشته است.

ماله‌میر اضافه کرد: خوشبختانه در رویداد مذکور این شرکت فنی و مهندسی مستقر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان موفق به عقد شش تفاهم‌نامه همکاری با استان‌های قزوین، خراسان رضوی، فارس و گیلان شده است.

وی عنوان کرد: دکتر رسولیان معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز از این رویداد بازدید و حمایت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ایسنا سازمان صنایع کوچک شرکت دانش بنیان شرکت شهرک های صنعتی لرستان وزارت صمت مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان شش تفاهم نامه همکاری مستقر در مرکز رشد شرکت فنی و مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌) با هدف حرکت از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی و ایجاد ارزش افزوده برای طرح‌ها در محل معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان، و محمدمهدی نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست، امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و عمل به اصل ۵۰ قانون اساسی بوده است.

شرکت پالایش نفت آبادان، به‌عنوان نخستین شرکت صنعتی در کشور، در همکاری با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه‌های مختلفی ازجمله کارگروه‌های راهبری و فنی دوجانبه، ارائه و واکاوی اجرایی برای طرح‌های اولویت‌دار با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای گذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی، و ایجاد ارزش افزوده برای این طرح‌ها در سطح این مجتمع صنعتی این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.

شرکت پالایش نفت آبادان به‌منظور تحقق شعار خود با عنوان پالایشگاهی سرآمد و پیشرو در زمینه تولید، توسعه و مانع‌زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی، استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

با اجرای این تفاهم‌نامه، افزون بر ایجاد یک مرکز هم‌آفرینی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه و کشور و «جهش تولید با مشارکت مردم» عملی می‌شود و رشد و اعتلای شرکت‌های دانش‌بنیان و صادرات فناوری به دیگر کشورهای منطقه تحقق می‌یابد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان