Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:53:53 GMT

اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در روستاهای تکاب آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۰۶۱۹

اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در روستاهای تکاب آغاز شد

اسماعیل حیدری آزاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح از روستای «قلعه جوق» بخش مرکزی این شهرستان با یک میلیارد ریال اعتبار کلید خورده است، افزود: این طرح شامل کوچه تراشی، ساماندهی و جدولگذاری معابر و سنگفرش داخل روستا است.

وی اضافه کرد: اعتبارات این طرح با پیگیری های ویژه ای که انجام شد از محل اعتبارات دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان غربی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تکاب گفت: این طرح توسعه زیرساخت روستایی به سرعت اجرا خواهد شد و برای شتاب بخشیدن به آن و افزایش ۲ برابری حجم پروژه، یک میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز از محل اعتبارات بخشداری مرکزی، دهیاری و مشارکت معادن منطقه تخصیص می‌یابد.

حیدری آزاد ادامه داد: رفع محرومیت و توسعه زیرساخت های روستایی از ۶ ماه گذشته در این شهرستان سرعت گرفته و هم اکنون ۲۶ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی و ۱۹ طرح نیز در روستاهای بخش تخت سلیمان با ۵۰ میلیارد ریال هزینه در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: همچنین ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان در مرحله اول توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۱ تصویب شده که نسبت به مرحله اول سال گذشته از افزایش ۶۲ درصدی برخوردار است.

حیدری آزاد یادآور شد: با توجه به زودرس بودن فصل سرما و محدودیت فصل کاری در تکاب امیدواریم اعتبارات شهرستان به موقع به پروژه های عمرانی تزریق و اعتبارات مصوب تکاب زودتر از سایر شهرها ابلاغ گردد و تخصیص یابد تا در فصل کار عمرانی نسبت به تکمیل و بهره برداری از پروژه‌ها اقدام شود.

به گزارش ایرنا، تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جزو ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور است

برچسب‌ها تکاب مناطق محروم روستائیان آذربایجان غربی توسعه روستایی محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب مناطق محروم روستائیان تکاب مناطق محروم روستائیان آذربایجان غربی توسعه روستایی محرومیت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی

شهردار اصفهان گفت: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های شرق اصفهان بازدید کردیم، پروژه‌هایی که در حال انجام است و باید طبق زمان‌بندی پیش رود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد کمپ جدید گردشگری در شهر اصفهان گفت: این کمپ مکمل باغ فدک برای اسکان مسافران در این نقطه شهر است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پروژه‌های پسماند گزارش خوبی ارائه شد که بیشتر پروژه‌ها در حال انجام یا آماده آغاز است، تصریح کرد: امروز همچنین بازدید از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی چهارم در مناطق ۴ و ۶ شهرداری صورت گرفت که بخش عمده این پروژه در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته باید در بخشی از کار، پروژه‌هایی که از قبل در دست اقدام بود را بهره‌برداری می‌کردیم و بخش دیگر مطالعات و طراحی آغاز می‌شد، افزود: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، درواقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی که سال پیش آغاز شده باید با سرعت بیشتر به پایان برسد و آن‌ها که باید آغاز شود، سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، خاطرنشان کرد: سال جاری بیشتر اقدامات عملیاتی و اجرایی است، البته به اقتضای کارهای صورت گرفته، گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و چیزی که به سرانجام رسیده را تقدیم می‌کنیم.‌

کد خبر 748463

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند