Web Analytics Made Easy - Statcounter

صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اجرای مصوبات سفرهای استانی و مسائلی که از سوی برخی جریانات سیاسی مطرح می‌شود، گفت: آن‌هایی که به اجرای مصوبات سفرهای استانی نقد دارند، باید بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است؛ سفرهای استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می‌شود و برای اجرا و برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه بیمارستانی که 10 سال متوقف بوده بعد از سفر استانی دولت ساخت آن آغاز شده و پیشرفت خوبی هم داشته است. ‌

مرتضوی تصریح کرد: در بحث پروژه‌های آب‌رسانی مثل پروژه غدیر، با اولین سفر رئیس‌جمهور اجرای پروژه آغاز شد و ان‌شاءالله افتتاح خواهد شد و ۵۲ درصد تنش آبی مردم خوزستان را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گوییم مشکل آب‌گرفتگی خیابان‌های اهواز را حل کردیم، این وضوح قابل مشاهده است و مردم نتیجه آن را دیده‌اند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: بخشی از پروژه‌ها روی زمین است که به خوبی دیده می‌شود و بخشی هم مثل پروژه‌های نفتی و گازی زیر زمین است که آن هم قابل راستی آزمایی است.

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: سفرهای استانی معاون رئیس جمهور صولت مرتضوی سفرهای استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان