Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بیژن جنتی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و انباری با شیوه و شگرد مشابه ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس اگاهی استان البرز قرارگرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات پلیسی و با همکاری ماموران پلیس کرج موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار شدند که در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو متهم موفق به کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه شدند و متهم نیز دربازجویی ها به ۶۰ فقره سرقت از اماکن انباری و مشاعات ساختمان ها در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کرد.

جنتی گفت: بااشاره به اینکه با اعتراف و راهنمایی متهم  یک مالخر نیز دستگیر  و با صدور قرارم مناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها سرقت کرج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کرج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت کرج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین