Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی‌روش دقایقی پس از اینکه تاج اعلام کرد قصد جدی برای برگرداندن این مربی دارد، ویدیویی از رختکن ایران در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال دیشب (یکشنبه) در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که اگر رئیس این فدراسیون شود، کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی به تیم ملی ایران بر می‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از این اظهارنظر، کارلوس کی‌روش ویدیویی در صفحات مجازی خود منتشر کرد که برخی این مساله را تمایل این سرمربی پرتغالی برای بازگشت به تیم ملی ایران تعبیر کرده اند. کی‌روش در ویدیویی که مربوط به رختکن تیم ملی ایران در دیدار دوستانه با ازبکستان است، نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.»

نکته جالب توجه این است که کی‌روش دیدار دوستانه ایران و ازبکستان را انتخاب کرده که کمتر از دو ماه بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (۲۰ شهریور ۹۷) برگزار شد. تیم ملی ۲۹ اردیبهشت آن سال و کمی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در یک دیدار دوستانه با ازبکستان روبرو شده بود. اگر در شهریور ماه جابجایی میان کی‌روش و اسکوچیچ کلید بخورد، تیم ملی حدود دو ماه تا جام جهانی قطر زمان خواهد داشت. 

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هشت شهریور برگزار می‌شود و مهدی تاج، رئیس سابق این فدراسیون نیز از بخت بالایی برخوردار است. بعد از این مجمع، کمپ تیم ملی فوتبال ایران نیز ۲۰ شهریور کلید خواهد خورد. 

جام جهانی ۲۰۲۲ برخلاف تمام دوره‌های قبل که در تابستان برگزار می‌شدند، به دلیل گرمای هوای قطر، در پاییز و اواخر آبان آغاز می‌شود. حال باید دید اردوی تیم ملی ایران را کی‌روش شروع می‌کند یا اسکوچیچ؟

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کارلوس کی روش مهدی تاج تیم ملی فوتبال ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی ایران جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • رمزگشایی از مرگ نیکا!
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی