Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید فراهی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد کلاس درس در قالب ۱۷ پروژه آموزشی با زیربنای کل ۲۱ هزار مترمربع و با اعتبار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال احداث شدند.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال همچنین عملیات اجرایی ساخت ۶ مدرسه دیگر با اعتبار پیش بینی شده ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف گلستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهی از آسفالت محوطه ۵۵ آموزشگاه گلستان به مساحت تقریبی ۷۵ هزار مترمربع و هزینه ۱۴۰ میلیارد ریال خبر داد و بیان داشت: در هفته دولت این پروژه‌ها نیز افتتاح و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان همچنین از رشد پنج برابری اعتبارات حوزه تجهیز مدارس بویژه در خصوص خرید تجهیرات گرمایشی و آموزشی خبر داد و گفت: با اهتمام ویژه دولت سیزدهم طی یکسال اخیر ۸۵۰ میلیارد ریال به این سرفصل اختصاص یافت که در مقایسه بامدت مشابه سال قبل پنج برابر است.

وی افزود: امسال حدود ۲ هزار تخته "وایت بُرد" جایگزین تخته‌ گچی در کلاس‌های درس مدارس استان گلستان خواهد شد.

فراهی اضافه کرد: با تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر استانی (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) رییس جمهور به گلستان و نیز تخصیص ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان مرکزی، اصلاح سیستم گرمایش ۴۰۲ کلاس باقیمانده دارای سیستم غیراستاندارد این استان به پایان می‌رسد.

به گفته وی، از ابتدای اجرای طرح اصلاح سیستم گرمایشی کلاس‌های درس در گلستان تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ کلاس این استان استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان همچنین گفت: هنوز اعتبارات امسال این اداره کل ابلاغ نشده اما باتوجه به اهتمام ویژه دولت انقلابی آیت الله رییسی به حوزه مدارس و عدالت آموزشی، بدون تردید اعتبارات خوبی به این استان تخصیص خواهد یافت.

استان ۲ میلیون نفری گلستان ۳۸۰ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد که در افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها گنبدکاووس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گلستان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گلستان گنبدکاووس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گلستان مدرسه سازی میلیارد ریال تجهیز مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری