Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@20:04:13 GMT

رشد ۴۰ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۰۸۶۰

بر اساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا امروز، مبلغ ۶۹۰ هزار فقره وام ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری به متقاضیان اعطا شده است.

به گزارش بازارنیوز، مصطفی قمری‌وفا مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در حساب شخصی خود در فضای مجازی از پرداخت ۶۹۰ هزار فقره وام ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری از ابتدای سال تا امروز خبر داد و نوشت: تاکنون به میزان ۳۷۸ هزار فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۵۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است که این میزان نشان دهنده رشد ۴۰ درصدی در مبلغ پرداخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین به منظور حمایت از جوانی جمعیت، تاکنون ۲۷۶ هزار و ۲۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۱۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

گفتنی است از تاریخ ۶ تیرماه امسال تا امروز ۳۶ هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۲ هزار و ۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان اعطا شده است.


/ مهر

برچسب ها: پرداخت تسهیلات ازدواج ، فضای مجازی ، وام ازدواج لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000S0Q

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات ازدواج فضای مجازی وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور