Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@15:56:10 GMT

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۰۹۱۲

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱

فرارو- قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه افزایش یافت و در نیمه اول معاملات امروز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح قدیم در نیمه اول معاملات امروز با ۲۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز شنبه ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه گرمی دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود.

به گزارش فرارو، قیمت هر سکه امامی روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بود که با توجه به نرخ امروز سکه امامی، قیمت هر سکه امامی نسبت به هفته گذشته ۴۸۰ هزار تومان کاهش یافته است. سکه امامی یک ماه قبل به ارزش ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید که نرخ امروز سکه امامی نشان دهنده کاهش یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی آن است.

قیمت سکه امامی طی یک هفته اخیر
دوشنبه 24 مرداد سه شنبه 25 مرداد چهارشنبه 26 مرداد پنجشنبه 27 مرداد شنبه 29 مرداد یکشنبه 30 مرداد امروز 31 مرداد
13 میلیون و 980 هزار تومان 14 میلیون و 100 هزار تومان 13 میلیون و 750 هزار تومان 13 میلیون و 700 هزار تومان 13 میلیون و 50 هزار تومان 13 میلیون و 300 هزار تومان 13 میلیون و 500 هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه هزار تومان 13 میلیون سکه امامی قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان

رحمت رحمت‌نژاد اظهار کرد: میزان تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که این رقم تناژ بارگیری ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی بیان کرد: میزان تن کیلومتر مبدا - مقصد در اداره کل راه‌آهن لرستان در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ به مرز ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان درباره جابه‌جایی بار از طریق راه‌آهن لرستان، گفت: سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. این میزان بارگیری در سال ۱۴۰۱، ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن بوده است.

او از افزایش ۴۲ درصدی تعداد واگن‌های قطار‌های باری در استان خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن‌ها ۵۵۱۸ عدد بود که این تعداد سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان