Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 8 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: طی ۲ روز اخیر مردم در برخی از شهرستان‌های جنوب و شرق استان کرمان از ایجاد صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها گلایه دارند.

برخی از پمپ‌های بنزین‌ها نیز سوختی برای عرضه به مردم در اختیار ندارند و دلیل این مسئله نیز عدم ارسال بنزین از هرمزگان به شهرستان‌های جنوبی کرمان و کمبود سوخت گزارش شده است که البته در برخی از شهرستان‌های شمالی همزمان نیز این مشکل طی روزهای اخیر دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود بنزین در برخی از جایگاه‌های استان کرمان

به هر صورت مردم در کهنوج این روزها برای سوخت گیری خودروهای شخصی باید به دنبال پمپ بنزین‌هایی باشند که سوخت عرضه می‌کنند و پس از آن چند ساعت در صف منتظر بمانند، این مسئله به خصوص برای مسافران دردسر ساز شده است.

همین مشکل نیز در شهرستان ریگان و بم مشاهده شده و به دلیل عدم عرضه سوخت در برخی از جایگاه‌ها شاهد ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های فعال هستیم.

کمبود سوخت در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت بم نیز مشاهده شده است

صف‌های طولانی در این شهرستان‌ها در حالی تشکیل شده که برخی از مسئولان افزایش مصرف سوخت را دلیل بروز این مشکل می‌دانند!

مردم در به در به دنبال بنزین

محمد حسنی زاده یکی از شهروندان کهنوجی است که می‌گوید: طی ۲ روز اخیر با این مشکل مواجه شده‌ایم و باید مسافت طولانی را برای سوخت گیری طی کنیم چون برخی از جایگاه‌ها سوخت ندارند.

برنامه ریزی مسئولان باید به گونه‌ای باشد که چنین مشکلی در شهرستان ایجاد نشود و قبل از کمبود سوخت اقدامات لازم برای سوخت رسانی به پمپ بنزین‌ها انجام شود

وی می‌گوید: وقتی به پمپ بنزین مراجعه می‌کنیم می‌گویند که از هرمزگان سوخت ارسال نشده اما سوال من به عنوان یک شهروند این است که برای مردم چه فرقی می‌کند سوخت باید از کجا ارسال شود مسئله حل مشکل و نیاز مردم است.

حسنی زاده می‌افزاید: برنامه ریزی مسئولان باید به گونه‌ای باشد که چنین مشکلی در شهرستان ایجاد نشود و قبل از کمبود سوخت اقدامات لازم برای سوخت رسانی به پمپ بنزین‌ها انجام شود.

وی افزود: اکثر مردم کشاورز هستند و طی این چند روز برای امور معمول خود نیز با مشکل مواجه شده‌اند. بسیاری از مردمی که هم اکنون در صف دریافت سوخت هستند مسافر استان‌های همجوار هستند و این مسئله اصلاً خوب نیست که با کمبود سوخت مواجه شوند و وقتشان هدر رود.

مسافران در جاده‌ها سرگردان شدند

حسن گوری از مسافرانی است که در ریگان با مشکل مواجه شده و می‌گوید: با کمبود بنزین در اکثر جایگاه‌های سوخت ریگان مواجه هستیم و بیشترین مشکل در کنار مردم محلی برای مسافران ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: ریگان در مسیر بنادر جنوب شرق و مرزهای شرقی به سمت استان‌های مرکزی قرار دارد و مردم برای سوخت گیری در این مسیر دیشب با مشکل مواجه بودند و ساعت‌ها در صف انتظار می‌کشیدند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد عدم سوخت رسانی به موقع به برخی از جایگاه‌های بنزین در شهرستان‌های شرقی و جنوبی استان موجب افزایش تقاضا در سایر جایگاه‌ها و تشکیل صف‌های طولانی شده است که البته در اکثر این جایگاه‌ها نیز به مردم گفته می‌شود سوخت ارسال و به زودی منابع بنزین پر می‌شود.

سوخت به سمت کهنوج بارگیری شده است

فرماندار کهنوج در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: طی روزهای اخیر شاهد بروز صف در برخی از جایگاه‌ها هستیم که به دلیل توقف عرضه بنزین در برخی از جایگاه‌ها است.

سنجری افزود: توقف موقت عرضه در برخی از جایگاه‌ها احتمالاً دلیل این مشکل شده است که توقف عرضه نیز به دلیل افزایش مصرف سوخت در روزهای پایانی ماه است.

وی بیان کرد: سوخت شهرستان کهنوج از هرمزگان تأمین می‌شود که مشکل جایگاه‌های کهنوج با پیگیری‌های انجام شده ظرف ۴۸ ساعت رفع می‌شود.

مشکل سوخت بم به زودی رفع می‌شود

فرماندار بم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از پیگیری برای حل مشکل برخی از جایگاه‌های بنزین خبر داد و گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که مشکل به زودی رفع خواهد شد.

محمد برزنگ ادامه داد: سوخت بارگیری و به سمت بم ارسال شده و طبق آخرین پیگیری‌ها سوخت به برخی از جایگاه‌ها نیز رسیده است.

وی گفت: مشکلات باقی مانده نیز طی ساعت‌های آتی به طور کامل رفع می‌شود.

وی ادامه داد: این مسئله موقتی و ناشی از افزایش تقاضا برای سوخت در روزهای انتهایی ماه جاری است.

انتظار می‌رود مسئولان با برنامه ریزی مناسب از بروز چنین مشکلاتی به خصوص در شهرستان‌هایی که جاده ترازیتی دارند جلوگیری کنند.

کد خبر 5569399

منبع: مهر

کلیدواژه: بنزین کهنوج قاچاق سوخت فرمانداری بم استانداری کرمان بوشهر ویروس کرونا هفته دولت اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1401 آزادگان جنگ تحمیلی اردبیل شیوع کرونا بیرجند همدان برخی از جایگاه ها برخی از جایگاه صف های طولانی پمپ بنزین ها کمبود سوخت شهرستان ها مشکل مواجه رفع می شود برای سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد

 حبیب اله جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه میمند همچون نگینی در شهرستان فیروز آباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد، گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان و همراهی متولیان و بکارگیری توانمندی‌ها در آینده توسعه خوبی را برای این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: تقاضا داریم سرمایه در گردش گلاب گیران به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه واقع شود و تسهیلات سرمایه گذاران بوم گردی و گردشگری می‌تواند باعث رونق در این منطقه شود.  

تسهیل در امر صادرات محصولات گل و گلاب، تشویق و حمایت از صنعت شیشه گری در جهت پویایی صنعت گردشگری پویا و مکمل از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار فیروز آباد بود.

جمشیدی در پایان سخنان خود بر افزایش اعتبار در حوزه زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به خصوص شهر میمند و اختصاص ردیف‌های اعتباری توسط وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

باید در این برهه از زمان به میمند توجه ویژه کرد/میمند دچار تنش تولید است

امام جمعه میمند در این همایش با بیان اینکه میمند دارای قدمت تاریخی و شهری کهن و مزین به گل محمدی است، گفت: زمانی شهر میمند جایگاه ویژه‌ای در میان شهر‌های استان و کشور داشت، اما با نگاه عده‌ای از مسئولان در برهه ای، شهر‌های دیگر دوشادوش این شهر حرکت کردند، اما پس از مدتی باعث تضعیف جایگاه میمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس بهزادی با اشاره به جایگاه شهر میمند، خواستار نگاه ویژه به این شهر شد و اضافه کرد: کم توجهی برخی از مسئولان، میمند را به قهقرا برده است از این رو باید در این برهه از زمان به آن توجه ویژه کرد.

امام جمعه شهر میمند نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: مردم پای کار هستند، اما متاسفانه میمند دچار تنش تولید است و کارخانه‌ای که میخواهد در این منطقه جهش تولید داشته باشد با موانع روبرو می‌شوند بنابراین باید همفکری باید انجام شود تا ظرفیت بیشمار میمند به جایگاه حقیقی خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین