Web Analytics Made Easy - Statcounter


۱۲۶ مستند برای حضور در بخش نیمه بلند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد با نظر هیئت انتخاب، ۲۳ اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

این آثار به شرح ذیل معرفی می‌شوند:

اوس اکبر (روح اله توکلی)، بازگشت فلامینگو‌ها (محمد جواد آرمان مهر و سید حسین آزادی)، بردی (سید عدنان طاهری)، بندی‌ها (جلیل شریعتی‌فر)، پوشنه (امیر یوسفی)، حاج مهین (مریم طالبی انارکی)، خرچنگ‌های مانگرو (عبدالعزیز قاسمی)، خوره (شهرام میراب اقدم)، دنیای چاپلین (امیر تاجیک)، دیوار‌های خاموش (سعید خدا رضایی)، رش او (رضا عباسی)، سرزمین مقدس (محسن اولیایی)، شکنجه چینی (بلال الفت)، شیرین عالم (ماریا ماوتی)، صیاد کاپلو (رستم نظری)، عقاب‌های گونی به سر (محسن اردستانی رستمی)، عملیات دماوند (احسان مشکور)، قیچی تیز (علیرضا باغشنی)، مراد (روح اله فخرو)، مشروعه بر دار (میثم ابوالقاسمی)، نقش زیگلر (محمد طالبی)، الفبا (علی نیکبخت) و آفریده (رایحه مظفریان).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری»، شهریورماه ۱۴۰۱ به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مستند تلویزیون جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند