Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم «جنایت بی دقت» با اشاره به فعالیت مجدد گروه سینمای «هنر و تجربه» به ایسنا گفت: «خوشحالم فعالیت‌های این گروه دوباره از سر گرفته شد، نگران این بودم که بعد از تغییراتی که در مدیریت بوجود آمد، فعالیت‌های این گروه متوقف شود. به هر حال معتقدم با هر تیم و با هر روشی این نوع سینما باید اجازه نفس کشیدن در ویترین اکران در سینمای ایران را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مُدل فیلمسازی کسانی که می‌خواهند متفاوت کار کنند و مسیر تازه‌ای برای سینمای ایران طراحی کنند با کاری که در گروه هنر و تجربه برای آنها اتفاق می‌افتد، ادامه داده شود.»

او با اشاره به آغاز فعالیت‌های گروه هنر و تجربه با نمایش فیلم «تارا» ساخته کاوه قهرمان گفت: «خوشحالم که بعد از وقفه‌ای که در کار گروه هنر و تجربه اتفاق افتاد، دوباره این گروه با این فیلمساز و این فیلم راه می‌افتد. کاوه قهرمان می‌تواند از آن نسل فیلمسازانی باشد که در سینمای بلند و حرفه‌ای ایران منتظرش هستیم و حتما گام‌های بعدی را طوری برمی‌دارد که انتظار داریم.»

شهرام مکری در پایان گفت: «کاوه قهرمان را از دوران دانشگاه و کارگردانی فیلم کوتاهش می‌شناسم و همیشه فیلم‌های او برای من کنجکاوی برانگیز و جذاب بود و امیدوارم مخاطبان هنر و تجربه نیز با دیدن فیلم «تارا» در گروه هنر و تجربه بتوانند ارتباط سابق خود را دوباره با گروه «هنرو تجربه» برقرار کنند.»

۵۵۲۴۴

کد خبر 1664843

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران گروه سینمایی هنر و تجربه کارگردانان سینمای ایران گروه هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتور تبریز پس از حاشیه‌های فراوان پس از جدایی پاکو خمز تصمیم به همکاری با یحیی گل محمدی گرفت تا سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشیند. با این حال باشگاه تراکتور پیگیر دریافت مجوزهای حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی تیمش است تا آنها تصمیم بگیرند مربی موقت را با انتخاب گل محمدی تا پایان فصل جاری انتخاب کنند.

از این رو حمید مطهری با انتخاب گل محمدی و تأیید محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، هدایت سرخپوشان تبریزی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

مطهری که به مدت یک سال دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران بود برای پیوستن به تراکتور با این مربی تماس گرفت تا اجازه برای خروج از جمع مربیان تیم ملی ایران را بگیرد. قلعه نویی نیز با درخواست مطهری موافقت کرد تا او راهی تبریز شده و هدایت تراکتور را در ۶ بازی باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی بر عهده بگیرد.

با خروج مطهری از جمع کادر فنی تیم ملی ایران دیگر خبری از بازگشت او نخواهد بود تا امیر قلعه نویی فکر نفر دیگری برای حضور در کنارش همراه با سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه و آندرانیک تیموریان باشد.

کد خبر 6088069

دیگر خبرها

  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • فواید و مضرات سشوار برای مو
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه