Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدصولت مرتضوی با اشاره به مصوبات سفر‌های استانی، گفت: ۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه در استان‌ها برای ازدواج در نظر گرفته شده است.

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: هفتاد هزار میلیارد تومان بودجه برای ازدواج برای استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اگر هر کدام از مصوبات استانی امکان اجرایی شدن نداشته باشد، به مردم اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی درباره نظارت بر اجرای مصوبات سفرهای استانی تاکید کرد: سامانه ای برای نظارت در نظر گرفته شده که دائم در حال نظارت است، علاوه بر آن نظارت میدانی هم داریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نامه هایی که در سفرهای استانی به دولت داده می‌شود با موضوعات مختلف است. یک تعداد مربوط به بحث ازدواج و مسکن بوده که به دستگاه‌های اجرایی معرفی شده و مشکل آنها حل شده است. تعدادی هم درباره بحث اشتغال و دریافت تسهیلات است که به دستگاه‌های اجرایی معرفی شده اند.

درباره اجرای مصوبات سفر‌های استانی و مسائلی که از سوی برخی جریانات سیاسی مطرح می‌شود، گفت: آن‌هایی که به اجرای مصوبات سفر‌های استانی نقد دارند، باید بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است؛ سفر‌های استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می‌شود و برای اجرا و برای مردم است.

وی افزود: پروژه بیمارستانی که ۱۰ سال متوقف بوده بعد از سفر استانی دولت ساخت آن آغاز شده و پیشرفت خوبی هم داشته است.

مرتضوی تصریح کرد: در بحث پروژه‌های آب‌رسانی مثل پروژه غدیر، با اولین سفر رئیس‌جمهور اجرای پروژه آغاز شد و ان‌شاءالله افتتاح خواهد شد و ۵۲ درصد تنش آبی مردم خوزستان را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گوییم مشکل آب‌گرفتگی خیابان‌های اهواز را حل کردیم، این وضوح قابل مشاهده است و مردم نتیجه آن را دیده‌اند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: بخشی از پروژه‌ها روی زمین است که به خوبی دیده می‌شود و بخشی هم مثل پروژه‌های نفتی و گازی زیر زمین است که آن هم قابل راستی آزمایی است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سفر های استانی مصوبات سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد