Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@21:02:20 GMT

آغاز پیاده‌روسازی در قیدار

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۱۵۳۹

آغاز پیاده‌روسازی در قیدار

شهردار قیدار گفت: طرح اجرای عملیات پیاده‌روسازی با همراهی عوامل شهرداری از اواسط فروردین‌ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح شهر تحت پوشش قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی زیرساخت‌های شهری از اولویت‌های شهرداری است و پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار مترمربع از معابر عمومی با هدف بهبود عبور و مرور شهروندان و زیباسازی فضای شهری تحت پوشش عملیات پیاده‌روسازی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به بهسازی زیرساخت‌های شهری از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها، طرح اجرای عملیات پیاده‌روسازی در قیدار با همراهی عوامل شهرداری از اواسط فروردین‌ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح شهر تحت پوشش قرار بگیرد.

شهردار قیدار با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی از نیازهای اولیه شهر و جزو مطالبات شهروندان است، بر این اساس شهرداری مطابق خواست و اراده مردم بودجه خود را هزینه می‌کند.

موسوی پیاده‌روسازی را یکی از مؤلفه‌های مهم در بهبود عبور و مرور دانست و ادامه داد: این آیتم در کنار آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری، زیرسازی و تسطیح معابر و جدول‌گذاری اهمیت دارد، با توجه به اینکه بخشی از پیاده‌روهای شهر فرسوده شده است و نیاز به اصلاح دارد، تمام معابر اصلی و فرعی شهر و نوع نیازهای آنها شناسایی شده است.

وی میزان اعتبار برآورد شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و شعار شهرداری را «قیدار شهر نشاط و زندگی» عنوان کرد و گفت: شهرداری در راستای تحقق این شعار و ایجاد محیطی مناسب برای انجام ورزش‌های پیاده‌روی، اسکیت‌سواری و دوچرخه سواری تلاش و علاوه بر ایجاد فضای زیبا برای زندگی، شهروندان را تشویق به ورزش و فعالیت‌های فیزیکی کرده است.

شهردار قیدار افزود: به شهروندان این امید را می‌دهیم که با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت شهروندان در سال جاری شاهد پیشرفت خوبی در بهبود و زیباسازی فضاهای شهری باشیم و طبق برنامه‌های زمان‌بندی شده، پروژه پیاده‌روسازی را ادامه دهیم تا به اتمام برسد.

کد خبر 598650

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان شهرداری قیدار پیاده روسازی نوسازی و بهسازی بهبود زیرساخت های شهری شهر شهرهای ايران مدیریت شهری شهرداری شهرداری ها پروژه های شهری طرح های شهری پياده روسازي برنامه ریزی شهری خدمات شهری پیاده رو طرح های شهرداری شهردار قيدار شوراي شهر شورای شهر قیدار فضاهای شهری طراحی فضاهای شهری مدیران شهری خدمات شهرداری مدیریت خدمات شهری خدمات شهروندان خدمات شهرداری ها شهر قیدار زیباسازی شهر ایده های زیباسازی شهر پروژه شهری پروژه پروژه هاي عمراني مناسب سازی معابر مناسب سازی شهر مناسب سازی محیط شهر محیط شهری طراحی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیاده روسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود

 رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم  در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

 وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد. 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

 خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

 به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است