Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: به‌کارگیری اصول اخلاق حرفه‌ای در رأس همه کارها، وظایف و مسئولیت‌های مجموعه کارکنان در سطوح مختلف قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در نشست بررسی عملکرد ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت که با حضور رؤسا و اعضای این شورا و ستادها در استان خوزستان در سالن نشست‌های ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد، گفت: این مجموعه بزرگ صنعتی یک مجموعه فناورمحور است که رعایت اصول و ارزش‌های اخلاقی در ابعاد مختلف در آن الزامی و زمینه‌ساز رشد و تعالی شرکت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و شورای امر به معروف و نهی از منکر در شرکت در چارچوب برنامه‌های ستادهای استانی و مرکزی گفت: مدیریت ارشد شرکت به موازات انجام وظایف محوله در حوزه‌های عملیاتی، فنی و مهندسی، پشتیبانی و ستادی که نقش محوری در تولید نفت و اقتصاد کشور ایفا می‌کند، اهتمامی ویژه به آموزه‌های دینی، گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، حفظ کرامت انسانی و قانون‌گرایی و عدالت‌محوری را همواره در رأس امور داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به شاخص‌ها و ویژگی‌های کارکنان دولت اشاره و اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب و در خور شأن بانوان شاغل و تکریم این همکاران، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در مناسبت‌های مختلف در بخش‌های ستادی و مناطق عملیاتی، استفاده از خدمات مشاوره‌ای، آموزش کارکنان به‌منظور آشنایی با مقررات، قوانین و ضوابط و تکریم ارباب رجوع و حسن اخلاق در مراودات اجتماعی از نکات مهمی است که در این مجموعه مورد تأکید و توجه جدی است.

گلپایگانی در این نشست که جمعی از مدیران استانی و شهری و مدیران و رؤسای ستادی حضور داشتند، افزود: توجه به مسائل معیشتی، پرداخت به‌موقع حقوق و مطالبات کارکنان، تشکیل جلسات برای بررسی مشکلات و رضایت‌مندی آنان و تقویت زمینه‌های انگیزشی در محیط کار، اهتمام به نظم و انضباط و سلامت اداری، حذف فرآیندهای فسادزا و عدالت در پرداخت‌ها و نگاه ویژه به آموزش‌های تخصصی و عمومی از جمله مواردی است که در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی شرکت به‌طور جدی بررسی، پیگیری، دنبال و اجرا می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران امر به معروف نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور