Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:28:52 GMT

فروش قرص‌های لاغری آغشته به شیشه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۱۶۳۳

فروش قرص‌های لاغری آغشته به شیشه

سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی هویت و محل اختفاء ۲ برادر را که به تهیه و توزیع قرص‌های لاغری غیر مجاز حاوی مواد روانگردان شیشه می‌پرداختند، شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: این افراد سود جو و فرصت طلب با فروش این دارو‌ها، مشتریان خود را به مواد روانگردان آلوده می‌کردند تا بدین ترتیب به خرید کالا از متهمان وابسته شوند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: هر ۲ متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی توصیه کرد: دارو‌های پزشکی خود را فقط از داروخانه‌های معتبر و دارای مجوز تهیه کنند و از خرید این گونه دارو‌ها که در فضای حقیقی و مجازی تبلیغ می‌شوند خودداری کنند.

۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک انبار متروکه

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه از کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق طی عملیات ماموران این فرماندهی در بازرسی از یک انبار متروکه خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران این فرماندهی در رصد‌های اطلاعاتی از نگهداری گازوئیل‌های قاچاق و خارج از توزیع شبکه در یک انبار متروکه واقع در محدوده کهریزک مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه مشخص شد که محل اعلامی یک باب انبار متروکه است که شخصی این محل را متصرف و با انتقال گازوئیل‌های قاچاق به این محل در تانکر‌های نفتی آن‌ها را دپو و سپس خارج از شبکه گازوئیل‌های قاچاق را توزیع می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده پالایشگاه نفت ری از این انبار بازدید کردند و ۳۰ تانکر در محل حاوی ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با دستور قضائی انبار مذکور پلمب و فردی که اقدام به تهیه و دپوی گازوئیل‌های قاچاق می‌کرد نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

به گفته سرهنگ جلیلیان گازوئیل‌های کشف شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در اختیار نماینده پالایشگاه نفت ری قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی قاچاق سوخت گازوئیل های قاچاق انبار متروکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه نشست خیابان به طول ۸ متر و عرض ۴ متر در اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی در خیابان علامه مجلسی رخ داد که باعث آبگرفتگی خیابان، پیاده رو و تعدادی مغازه شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی اقدام و تیم های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان اتش نشانی به محل اعزام و در جهت ایمن سازی محل و تخلیه آب اقدام کردند. 

به گفته شیشه فروش پس از تخلیه و قطع جریان آب، عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله شروع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد