Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کمیته امداد مازندران بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان  اعتبار از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی به مددجویان پرداخت کرده است.

وی سهمیه اعتبار اشتغالزایی کمیته امداد مازندران در سال جاری را ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که از این میزان تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان جذب شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام کمیته امداد مازندران افزود که نیمی از اعتبارات خوداشتغالی کمیته امداد مازندران در سال جاری به مددجویان زیر پوشش و بقیه به خانوارهای محرومی پرداخت می شود که از سوی دیگر نهادها معرفی می شوند.

وی از اهدای جهیزیه به یکهزار و ۸۰۰ نوعروس زیر پوشش به عنوان اقدام دیگر کمیته امداد مازندران طی یک سال گذشته یاد کرد و گفت : پارسال موفق شدیم تا جهیزیه تمامی نوعروسان زیر پوشش را تامین کنیم و هیچ نوعروسی پشت نوبت نماند.

رنجبر همچنین از پرداخت هدیه ازدواج یکصد میلیون ریالی به هر یک از ۳۳۲ داماد زیر پوشش کمیته امداد مازندران خبر داد و افزود : پارسال همچنین به هشت هزار نیازمند استان وام کارگشایی و ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه پرداخت شد که این تسهیلات تا یکصد میلیون ریال بدون کارمزد و بقیه با کارمزد ۲ و سه درصدی است .

خانه دار شدن ۵۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد مازندران 

قائم مقام کمیته امداد مازندران ساخت خانه برای محرومان را از دیگر فعالیت های شاخص این نهاد طی یک سال فعالیت دولت سیزدهم معرفی کرد و گفت که از شهریور پارسال تاکنون ۵۰۰ واحد مسکونی برای این افراد ساخته و تحویل شده است.

وی تلاش برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از دانش بنیان ها را از برنامه های مهم کمیته امداد مازندران برشمرد و افزود : در همین راستا جلسات استارتاپی برای مددجویان زیر پوشش برگزار شد و یک مرکز نیکوکاری پژوهشی با همکاری دانشکده مام محمد باقر (ع) در این زمینه فعال شده است .

رنجبر با اشاره به فعالیت ۴۷۰ مرکز نیکوکاری در مازندران گفت : با کمک این مراکز نیکوکاری و صندوق های صدقات بیش از چهار هزار میلیارد ریال کمک برای محرومان جمع آوری شد .

بنا به اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ۸۰ هزار خانوار به تعداد ۱۳۰ هزار نفر زیر پوشش این نهاد هستند. این نهاد حمایتی ۲ هزار و ۷۰۰ نفر یتیم ، ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز و ۱۲ هزار دانشجو را زیر پوشش دارد .

کمیته امداد مازندران همچنین به سه هزار و ۸۱۶ بیمار صعب العلاج و یک هزار و ۵۰۰ بیمار زمینگیر خدمات حمایتی ارائه می دهد.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی مازندران کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی مازندران کمیته امداد امام خمینی جهیزیه عروسی مازندران کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کمیته امداد مازندران زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان