Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بر پایه قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی (مصوب سال ۱۳۹۶ مجلس شورای اسلامی) و آیین‌نامه اجرایی آن (مصوب سال ۱۳۹۸ هیات وزیران)؛ همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، و مؤسسه‌های آموزش ‌عالی، پژوهشی، و فناوری کشور باید تمام‌متن پیشنهاده‌ها (پروپوزال‌ها) و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های (پارساهای) دانشجویان و دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی خود را که بدون طبقه‌بندی هستند، در سامانه‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) همانندجویی و ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انجام این قانون، ایرانداک «سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله و پیشنهاده» را در نشانی SABT.IRANDOC.AC.IR راه‌اندازی کرده که در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ در مجموع ۴۵۵ مؤسسه با آن همکاری داشته‌ و نزدیک به ۵۷ هزار پارسا و بیش از ۳۱ هزار پیشنهاده را در آن ثبت کرده‌اند.

بر اساس این خبر، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه پیام نور استان تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه علم و صنعت در میان دانشگاه های منطقه یک آمایش آموزش عالی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، موسسه آموزش عالی فروردین قائمشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندرانزلی، دانشگاه مازندران، دانشگاه گیلان از میان دانشگاه های منطقه ۲ و دانشگاه تبریز، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه زنجان، شهید مدنی آذربایجان در منطقه ۳ رتبه‌های برتر دانشگاه ها در ثبت پایان‌نامه و رساله (پارسا) معرفی شدند.  

جدول‌های زیر نیز آمار ثبت پارسا را در هر منطقة آمایش آموزش عالی، برای پنج دانشگاه با بیشترین عملکرد نشان می‌دهند.

ثبت پارسا در شش‌ماهه دوم ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های مناطق ده‌گانه آمایش آموزش عالی

همچنین دانشگاه‌های تربیت مدرس، شهید بهشتی، الزهرا، هنر تهران و خاتم در منطقه ۱ آمایش آموزش عالی، دانشگاه گلستان، آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی، مازندران، صنعتی نوشیروانی بابل، پیام نور استان مازندران در منطقه ۲ و دانشگاه تبریز، محقق اردبیلی، ارومیه، زنجان، صنعتی سهند نیز در منطقه ۳ بیشترین ثبت پیشنهاد در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۱ را داشته اند.

ثبت پیشنهاده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ در مناطق ده‌گانه آمایش آموزش عالی

برچسب‌ها پایان نامه دانشجویی ایرانداک كارشناسی ارشد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پایان نامه دانشجویی ایرانداک كارشناسی ارشد پایان نامه دانشجویی ایرانداک كارشناسی ارشد آمایش آموزش عالی ماهه دوم سال دانشگاه ها پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای اجرای طرح آمایش سرزمین در شهرستان میاندوآب به ریاست فرماندار برگزار شد

بروزسانی و تطبیق سند آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب با سند ملی آمایش سرزمین استان آذربایجانغربی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌های اقتصادی، استفاده از پتانسیل‌های طبیعی برای توسعه کشاورزی، گردشگری، تقویت مدیریت و ارائه خدمات شهری مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور