Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دو هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم، هیچکدام از پاسورهای برتر لیگ قبلی موفق به ارسال پاس گل نشده اند

ناکامی بهترین پاسورهای لیگ قبلی در شروع لیگ جاری در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش طرفداری، عملکرد پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود در لیگ بیست و دو نه تنها باعث ناراحتی گروه زیادی از هواداران این تیم شده بلکه تعجب کارشناسان و اهالی فن را هم به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسانی که پیش بینی می کردند با مثلث غیر قابل مهار ترابی - رفیعی و صادقی کمتر تیمی توان مقابله برابر پرسپولیس را دارد، حالا و با توجه به ناکامی پرسپولیس در امر گل زدن این موضوع را کاملا فنی تلقی کرده و البته نقدهایی را نیز به یحیی گل محمدی وارد دانسته اند.

به هرحال این یک واقعیت است که سعید صادقی فصل قبل با 14 پاس گل بهترین پاسور لیگ برتر شد و ترابی و سروش رفیعی نیز به ترتیب دو و سوم شدند و جالب این که امید عالیشاه نیز به عنوان برترین پاسور تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر همچنان در جمع سرخ پوشان حضور دارد.

با وجود حضور و تجمع همه این بازیساز سرشناس کنار هم، نه تنها پرسپولیس هنوز نتوانسته گره گلزنی خود را در دو مسابقه ابتدایی لیگ باز کند بلکه به شدت نیز روی دروازه حریفان کم خطر ظاهر می شود و به نظر می رسد در موقعیت سازی روی دروازه حریفان دچار مشکل جدی است.

به هر روی مقابل این کارشناسان، گروهی هم هستند که معتقدند هنوز دو هفته از لیگ گذشته و پرسپولیس با گذشت چند هفته شرایط خوب خود را پیدا می کند و قطعا با حضور مهاجمان جدیدش می تواند باز هم عنوان بهترین تیم تهاجمی را مال خود کند.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت پرسپولیس می تواند به شرایط خوب خود برگردد یا نه. اما هرچه هست بهترین پاسورهای فصل قبل فوتبال ایران در لیگ 22 کاملا ناموفق و کم اثر بوده اند.

 

اخبار داغ 

تاج: بازگرداندن کی روش؟ اگر رئیس شوم به صورت جدی به آن فکر می کنم؛ ویلموتس نوزدهمین مربی برتر جهان بود گلی خانوم جادوگر تیم لیگ برتری؛ دستمزد 45 میلیون تومانی برای طلسم و جادو! اولین بدشانسی برای مورینیو در فصل جدید؛ استخوان ساق پای واینالدوم شکست! گل ام باپه در ثانیه 8 روی پاس تماشایی مسی (لیل 0-1 پاری سن ژرمن)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه