Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، متن توضیحات ارایه شده از سوی دفتر محمود واعظی به این شرح است:

در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه و طرح برخی ادعاهای سست و غیرواقعی در خصوص دفتر رئیس جمهور سابق، موارد ذیل را به استحضار افکار عمومی می‌رساند.

۱- ادعای دروغ قرارداد شخصی همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق برای اولین بار از سوی یکی از نمایندگان مجلس مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد با جدیت به دنبال تغییر مدیر عامل فولاد در آن زمان بود و اصرار داشت یکی از نزدیکانش در این جایگاه منصوب گردد. در آن مقطع سیاست دولت این بود که به دلیل شرایط جنگ اقتصادی، از تغییر و جابجایی بی مورد روسای سازمانها و شرکت‌های بزرگ و مدیران دولتی حتی الامکان جلوگیری شود و اعلام شده بود، هر گونه تغییر باید با هماهنگی دفتر رئیس جمهور انجام شود. نماینده مورد نظر که در صدد تغییر مدیرعامل و برخی اعضای هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه بود، متاسفانه وقتی به در بسته خورد، این شایعه را سر زبان‌ها انداخت تا با فشار رسانه‌ای کار خود را پیش ببرد.

دستور مهم رئیس‌ جمهور برای برکناری متخلفان فولاد مبارکه همسر آقای واعظی در فولاد مبارکه چه کار می‌کرده است؟ | دخالت‌های دفتر رئیس‌جمهور سابق منشأ تخلفات است آمارهای عجیب از تفحص‌های بی سرانجام در ۱۰دوره مجلس | اصرار بر برخورد با مجرمان فساد ۹۲ هزار میلیاردی | نام دولتمردان پیشین مطرح است؟ بزرگ‌ترین انحراف در فساد فولاد مبارکه | درخواست درباره ارقام جنجالی اعلام شده از فساد فولاد مبارکه

۲-در خبرها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده و رئیس دانشگاه به نمایندگی از مجموعه آن را امضا کرده است. این قرارداد در راستای ارتباط فولاد مبارکه با اکوسیستم دانشگاهی کشور امضا شده و علاوه بر دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، بیش از ده‌ها دانشگاه دیگر برای همکاری‌های علمی طرف قرارداد فولاد مبارکه بوده‌اند.

۳- مبلغ مندرج در قرارداد مورد نظر، سقف هزینه‌ای همکاری میان طرفین است و به این معنا نیست که تمام آن مبلغ به دانشگاه پرداخت شده باشد. در طول مدت اجرای قرارداد، حداکثر یک دهم مبلغ مندرج در قرارداد ( ۱۰۰ میلیون تومان) همکاری میان دانشگاه و شرکت فولاد مبارکه انجام شده است. این همکاری‌ها نیز در دانشکده مکانیک دانشگاه انجام شده و رئیس دانشگاه هیچ انتفاعی از آن نداشته است.

۴-بر خلاف آنچه در برخی گزارشات ادعا شده، هیچ فردی برای اشتغال یا تصدی مسئولیت در شرکت فولاد مبارکه از سوی دفتر رئیس جمهور سابق معرفی نشده است و هر گونه ادعا در این زمینه کذب محض است.

۵- مایه تاسف است که برخی با وجود اینکه چندین بار توضیح داده شده، همچنان به نشر اکاذیب اصرار دارند و برای جبران عدم مقبولیت خود در میان مردم به پرونده‌سازی‌های کاذب برای مسئولان سابق دولت روی آورده اند. بازنمایی قرارداد قانونی که برای همکاری پژوهشی و تحقیقاتی بین یک واحد صنعتی و یک واحد دانشگاهی منعقد شده، به عنوان یک سند تخلف مالی مصداق بارز تهمت، افترا و نشر اکاذیب به منظور فریب افکار عمومی است.

کد خبر 699714 منبع: ایسنا برچسب‌ها محمود واعظی خبر ویژه دولت دوازدهم حسن روحانی تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی فولاد مبارکه اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی خبر ویژه دولت دوازدهم حسن روحانی تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی فولاد مبارکه اصفهان دفتر رئیس جمهور سابق شرکت فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمادگی بسیج برای مقابله با بی حجابی مخالفت امام جمعه کرج با پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم»

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)