Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نماهنگ نمره عالی به کارگردانی علی یوسفی مفید و تهیه‌کنندگی عبدالحسین میرداماد به همت مرکز موسیقی ماوا سازمان هنری رسانه‌ای اوج ویژه محرم سال ۱۴۰۱ ساخته شد.

این‌ نماهنگ با محوریت عشق و علاقه نوجوانان به امام حسین(ع) با صدای رضا هلالی و همخوانی گروه‌های سرود آوای احسان و میعاد تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران اصلی کار را نیز نوجوانان تشکیل می‌دهند و هدف این نماهنگ نشان دادن مشارکت این گروه سنی در هیات‌های امروزی است.

مروری بر عملکرد اداره کل بانوان سازمان تبلیغات در ماه گذشته | از توانمندسازی بانوان در جهاد تبیین تا رویداد قیام دختران پیشرو تمدید گذرنامه در مرز برای مراسم اربعین امکان پذیر نیست

خط داستانی این نماهنگ درباره بیعت نوجوانان با امام حسین(ع) و مشارکت آنان در راه‌اندازی هیات و عزاداری برای سیدالشهدا(ع) است.

نماهنگ نمره عالی داستان خواهر و برادری‌ است که با الگو گرفتن از پدر و مادر خود سعی کرده‌اند در هیات عزاداری امام‌ حسین (ع) حضور داشته باشند و برای راه‌اندازی آن کمک کنند.

شاعر و آهنگساز این نماهنگ سیدجواد پرئی است و امید روشن‌بین موسیقی آن را تنظیم کرده است.

کد خبر 699703 برچسب‌ها امام حسین موسیقی ایرانی ماه محرم - اربعین ماه محرم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امام حسین موسیقی ایرانی ماه محرم اربعین ماه محرم امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار