Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد اربعین وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در ۴ بخش اقداماتی پیش بینی کردیم که اعزام یک کاروان چهل نفره از ورزشکار چهره و قهرمانان ملی و بین‌المللی انشالله به عراق اعزام خواهند شد تا در کنار ورزشکار چهره کشور عراق در موکب‌هایی معین خدمت رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلسه مشترک ستاد اربعین وزارت ورزش و جوانان با ستاد بازسازی عتبات عالیات، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و روسای هییت‌های پزشکی ورزشی استان‌ها بصورت وبینار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که محوریت دفتر امور فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام احدی مدیرکل دفتر و دبیر ستاد اربعین وزارت ورزش و جوانان تشکیل این ستاد را برای اولین بار در این وزارتخانه، یک امر ضروری دانست و بیان داشت: این نگاه متاثر از نیاز جامعه بویژه جامعه ورزش و جوانان به آثار معنوی و روحی حماسه پیاده روی اربعین است.

وی به همراهی وزارت ورزش و جوانان در این جریان مردمی اشاره کرد و در تبیین اقدامات پیش بینی شده اینطور توضیح داد: ما در ۴ بخش اقداماتی پیش بینی کردیم که اعزام یک کاروان چهل نفره از ورزشکار چهره و قهرمانان ملی و بین‌المللی انشالله به عراق اعزام خواهند شد تا در کنار ورزشکار چهره کشور عراق در موکب‌هایی معین خدمت رسانی کنند. اقدام بعدی تعیین چهار استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام و سیستان و بلوچستان به عنوان استانهای معین است که در آنها خدمات ویژه با محوریت وزارت ورزش و جوانان ارایه خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین برگزاری دوره آموزشی خدمات پزشکی و استراحتی ویژه کواکب وزارت ورزش و جوانان با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات و فدراسیون پزشکی ورزشی را از دیگر اقدامات این ستاد خواند و در ادامه گفت: برپایی ۸ کوکب فرهنگی ویژه خدمات فرهنگی در مسیر پیاده روی اربعین از دیگر فعالیت های است که برنامه ریزی آن انجام شده است و در جریان آن مقرر شده دوره های آموزشی فرهنگی، برنامه های ورزش پهلوانی و اجرای گروه های روایتگر برگزار گردد.

حجت الاسلام احدی در پایان صحبت‌های خود با اشاره فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی درخصوص ایجاد کواکب و خدمت رسانی‌های متعدد و متنوع بیان داشت: جوشش مردمی و مشارکت جامعه ورزش و جوانان در پیاده روی انسان ساز اربعین متاثر از ارادت این جامعه به سرور و سالار شهیدان است.

لازم به ذکر است که در این نشست علاوه بر برخی مدیران ستادی، مدیران کل ورزش و جوانان استانها بصورت وبیناری حضور داشتند.

 

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد اربعین علی احدی وزارت ورزش و جوانان ورزشکار چهره ستاد اربعین پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها