Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال نوجوانان چین با پیروزی مقابل چین تایپه در جایگاه پنجم مسابقات قهرمانی مردان زیر ۱۹ سال آسیا ایستاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی والیبال چین و چین تایپه در روز پایانی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا در تهارن، امروز دوشنبه 31 مرداد به مصاف هم رفتند که برنده این دیدار، چینی‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال نوجوانان چین در ست‌های اول و چهارم با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 20 برنده شد ولی ست‌های دوم و سوم را 15 بر 25 و 18 بر 25 واگذار کرد تا برنده بازی در ست پنجم مشخص شود. تیم چین در ست پایانی و در حالی که سرویس‌های زیادی را هدر داد، 17 بر 15 حریف خود را مغلوب کرد و در نهایت با کسب پیروزی 3 بر 2 در جایگاه پنجم قرار گرفت.

یکی از افراد نزدیک به تیم‌ها در سالن فدراسیون والیبال با توجه به مشاهدات خود معتقد بود برخی بازیکنان تیم چین، درگیر کرونا هستند و در دمای 30 درجه تهران با کاپشن تردد می‌کنند ولی پزشک چینی، حاضر به تایید این موضوع نیست.

برنامه سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

کره – هند، ساعت 14 (رده بندی)
ایران – ژاپن، ساعت 17 (فینال)

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا که از روز دوشنبه 24 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است و امروز دوشنبه 31 مرداد به کار خود پایان می‌دهد.

4 تیم ژاپن، کره، ایران و هند به عنوان 4 تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

والیبال نوجوانان آسیا| نتایج کامل مرحله نیمه‌نهایی و برنامه روز پایانی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال والیبال نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد