Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@22:03:56 GMT

قیمت سبزیجات و زیتون در میادین تره بار

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۲۱۲۹

قیمت سبزیجات و زیتون در میادین تره بار

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات از قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی پورنصیری درباره قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: هر کیلوگرم بادمجان ۷ هزار و ۹۵۰ تومان، بادمجان دلمه ۶ هزار و ۴۰۰ تومان، انواع پیاز ۸ هزار و ۲۰۰ تومان، انواع پیاز ریز ۳ هزار تومان، کاهو پیچ ۸ هزار تومان، خیار سالادی ۴ هزار و۷۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای ۸ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: هر کیلوگرم ذرت شیرین نیز ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، انواع سبزی جور ۹ هزار و ۸۰۰ تومان، سبزی پاک کرده ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان، سبزی نعنا جعفری ۹ هزار و ۸۰۰ تومان، بادمجان دلمه ۶ هزار و ۴۰۰ تومان، کدو حلوایی ۷ هزار و ۵۰۰ تومان، گل کلم ۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هویج فرنگی ۸ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر قیمت خیارشور و زیتون نیز گفت: هر کیلوگرم خیارشور سرکه‌ای ویژه ۳۷ هزار تومان، خیارشور سرکه‌ای ممتاز ۳۲ هزار تومان، خیارشور درجه ۱، ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، خیارشور نول ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و رب نارنج ۴۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

پورنصیری ادامه داد: هر کیلوگرم زیتون پرورده ۷۹ هزار تومان، زیتون سیاه ۱۳۹ هزار تومان، زیتون عسلی ۶۵ هزار تومان، زیتون سیاه بی هسته ۱۵۴ هزار تومان، رب آلوچه ۲۳ هزار تومان و رب انار ممتاز شرکتی ۴۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت شهرداری تهران میدان میوه و تره بار سبزیجات میادین تره بار قیمت خوراکی زیتون خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میادین میوه و تره بار هزار و ۵۰۰ تومان هزار تومان ۸ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زهرا عبداللهی با اشاره به اینکه احتمال بروز بیماری‌های تنفسی همچون سرماخوردگی در فصل پاییز افزایش می‌یابد، گفت: به لحاظ تغذیه‌ای برای جلوگیری از بروز چنین بیماری‌هایی توصیه می‌کنیم منابع تغذیه‌ای حاوی ویتامین C بیشتر مصرف شود.

وی با بیان اینکه ویتامین C در همه سبزیجات و میوه‌های تازه وجود دارد، اظهار کرد: بعضی از میوه‌ها مانند مرکبات، ویتامین C بیشتری دارند، ولی معنایش این نیست که مابقی میوه‌ها و سبزیجات فاقد ویتامین C هستند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف روزانه سبزی‌ها و میوه‌ها، ویتامین C مورد نیاز بدن تامین می‌شود، تصریح کرد: به دنبال مصرف میوه‌ها و تامین ویتامین C، سیستم ایمنی بدن نیز تقویت می‌شود و تاحدودی از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری می‌کند. در صورت ابتلا به سرماخوردگی و بیماری‌های تنفسی، مصرف مایعات و بویژه مایعات و غذا‌های گرم به بهبود مبتلایان کمک می‌کند.

عبداللهی ادامه داد: نیازی به خرید قرص ویتامین C نیست، ویتامین C باید به طور طبیعی از رژیم غذایی تامین شود که در همه سبزیجات و میوه‌های تازه و خام وجود دارد. میزان ویتامین C در میوه و سبزی پخته شده کاهش می‌یابد. توجه کنید که رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه، سیستم ایمنی بدن را نسبت به بیماری‌ها مقاوم می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول