Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره برداری ۴۷ پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی کشاورزی مازندران با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

حسن عنایتی کلیجی در جمع خبرنگاران با بیان خبر فوق و ضمن بیان اینکه با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها برای ۱۶۸ نفر اشتغالزایی شده و ۳۰۲۴ خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند، افزود: ۲۳ پروژه آب و خاک، ۶ طرح دام و طیور، ۸ پروژه صنایع کشاورزی و ۱۰ طرح باغبانی هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۳ طرح بخش آب و خاک این سازمان در هفته دولت، افزود: ۴ طرح آبیاری نوین در ۳۱ هکتار از مزارع و باغات، ۷ پروژه کانال بتنی انتقال آب، ۶ طرح شن ریزی جاده بین مزارع، ۳ طرح مرمت و بهسازی آب‌بندان، یک طرح مرمت ۲۰۰ متر قنات، یک طرح خط انتقال آب و لوله گذاری به طول ۱۸۵۰ متر و طرح احداث یک دهنه پل آبگذر از پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت امسال است.

عنایتی به افتتاح و بهره برداری از ۸ طرح صنایع کشاورزی به ظرفیت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن و اشتغالزایی ۸۳ نفر در این ایام اشاره و اضافه کرد: ۴ طرح تولید و بسته بندی انواع میوه و سبزی خشک، حبوبات، غلات و برنج، ۲ طرح شالیکوبی مدرن، یک طرح شرکت گیاهان دارویی به ظرفیت ۴۸۰۰ تن و یک طرح شرکت فرآورده های گوشتی با اشتغالزایی ۲۰ نفر در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره برداری ۱۰ پروژه باغبانی استان در هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: ۸ طرح گلخانه گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، ارکیده و لیموترش، یک طرح مجتمع گلخانه ای به مساحت ۵.۵ هکتار با ایجاد اشتغال برای ۲۶ نفر و یک طرح گلخانه هیدورپونیک گل و گیاهان زینتی با اشتغالزایی ۵ نفر در این ایام افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه ۶ پروژه تولیدی در بخش دام و طیور استان با اشتغالزایی ۲۹ نفر در این ایام افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: ۳ طرح مرغداری گوشتی به ظرفیت ۱۱۸ هزار قطعه، یک طرح گاوداری شیری صنعتی ۷۰ راسی و ۲ پروژه پرواربندی گوساله ۱۸۰ راسی در بخش دام و طیور هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کشاورزی در مازندران پروژه های هفته دولت پروژه های کشاورزی افتتاح و به بهره برداری افتتاح و بهره برداری هفته دولت امسال کشاورزی مازندران یک طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد