Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای چهاردهمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 11 اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، چهاردهمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 104 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان های "نکا، بابلسر، بابل، محمودآباد، عباس آباد و سوادکوه" به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 52 قاچاقچی و عامل افیونی به همراه 37 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع20 کیلو و 620 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 79 سارق، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله 10 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در اجرای این طرح، اظهار داشت: 63 خودرو و 20 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

وی از دستگیری 163 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 11 نفر اراذل و اوباش در این عملیات، گفت: در اجرای این طرح  19 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی و20 قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس طرح ظفر پلیس مازندران اجرای این طرح کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز

پس از اعلام هشدار در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز تشکیل جلسه داد و ادارات و دستگاه‌ها را حالت آماده باش قرار داد.

هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب وفاضلاب اهواز  در کنار شهرداری اهواز برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر آمادگی لازم را دارند. پمپ‌های جمع آوری آب‌های سطحی نیز در نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد نصب شده است.

شرکت آب و فاضلاب نیز در روز‌های اخیر ضمن اعمال مراقبت‌های بهره برداری در جهت ظرفیت سازی و بازآماد ۱۴۸ ایستگاه انتقال فاضلاب و بکارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین، تجهیزات، حدود ۵۰۰  نیروی ماهر و عملیاتی، برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و هدایت روان آب‌ها را در حالت آماده باش قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز