Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@10:54:16 GMT

تذکر پلیس به بانوان بدحجاب تَرک‌نشین و سرنشین خودرو

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۲۷۰۸

تذکر پلیس به بانوان بدحجاب تَرک‌نشین و سرنشین خودرو

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در پایتخت، بیان داشت: طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: متأسفانه با توجه به حجم بالای تردد موتورسیکلت در سطح معابر علیرغم تلاش‌های صورت گرفته شاهد برخی تخلفات ترافیکی از جمله عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده رو و… هستیم که به طور جد با این تخلفات برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با توجه به قدرت مانور بالای موتورسیکلت این وسیله غالباً از سوی سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرد، عنوان داشت: پوشاندن پلاک وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت تخلف محسوب می‌شود و به طور جدی با این مسئله برخورد خواهد شد.

وی افزود: پوشاندن پلاک موتورسیکلت با تلق یا هر وسیله و روش دیگری تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان به طور جد برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های بالای ۲۰۰ سی سی ممنوع و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد، عنوان داشت: در بحث ساماندهی موتورسیکلت سواران تاکنون طرح‌های سلبی و ایجابی بسیاری انجام گرفته است که همه این طرح‌ها بر اساس مطالبات مردمی و ساماندهی به شد آمدی این وسیله نقلیه و روان سازی ترافیک شهر است.

رحیمی با اشاره به اینکه در برخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب و پوشش مناسب هستند، عنوان داشت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.

وی افزود: پلیس در راستای مطالبات مردمی با مصادیق بدحجابی برخورد خواهد کرد و این موضوع به طور جدی در دستورکار قرار دارد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به صورت هدفمند طرح دستگیری سارقان تابلوهای راهنمایی و رانندگی در دستور کار پلیس‌های پیشگیری و راهور قرار دارد و در این زمینه اعضای باندهایی دستگیر شده اند که غالباً پیمانکارانی بوده اند که در این حوزه فعالیت داشتند.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس بانوان بدحجاب سرنشین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سردار  رحيم جهانبخش    اظهار داشت: طرح نور پیرامون عفاف وحجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از 25 فروردين ماه در   آذربايجان غربي همزمان با سراسر کشور اجرا و  با استقبال گسترده از سوي مردم متدين، شهيد پرور و ولايي و مسئولان استان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه قاطبه مردم و به ويژه بانوان محترمه استان متدين و مقيد به رعايت ارزش هاي اسلامي هستند افزود: دشمنان نظام اسلامي از همان ابتداي انقلاب دريافتند که اگر بتوانند با نفوذ به ارزش هاي اسلامي حجاب را از سر بانوان و دختران اين سرزمين بردارند به راحتي خواهند توانست اهداف و نقشه هاي شوم خود را پياده کنند ملت بزرگ ايران و بانوان متدين و ارزشي نقشه هاي دشمنان را شکست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: طرح نور در 3 حوزه اماکن عمومي، واحدهاي صنفي و خودروها اجر وهدف از اين طرح حفظ نظم و انضباط اجتماعي در تمام ابعاد وعرصه هاي جامعه است  و تاکيد ما به ماموران و مجريان طرح نور حفظ حقوق شهروندي و رعايت حرمت افراد و بانوان محترم بوده و به دقت نيز بر نوع رفتار و برخورد آنان نظارت داريم .

سردار "جهانبخش" بر تداوم اجراي اين طرح تاکيد و افزود: اجراي اين طرح براساس قانون و وظايف محوله به فراجا و در راستاي پاسخگويي به مطالبه به حق مردم و مسئولان اجرا و صرفاً در برخي موارد خاص با هنجارشکناني که به حريم و حرمت قانون و ارزش ايران اسلامي تعدي  کنند برخورد قانوني توام با دقت و حساسيت صورت خواهد گرفت و شيطنت هاي رسانه اي از سوي جريان هاي معاند و مخالف هيچگونه تاثيري بر عزم و اراده پليس در اجراي ماموريت قانوني و ذاتي خود نخواهد گذاشت.

فرمانده انتظامي استان در پايان ازهمکاري و همراهي مردم و مسئولان دستگاه ها با پليس در اجراي طرح نور تقدير و تشکر نموده و تصريح کرد: براساس برآوردهاي انجام گرفته و حضور ميداني در سطح جامعه الحمدالله وضعيت شهر و استان از نظر رعايت حجاب و عفاف نسبت به قبل از اجراي طرح مطلوب تر شده و به مدد الهي و همراهي و همکاري مردم عزيز اين وضعيت ادامه خواهد داشت

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان