Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر زمانی که در مورد تزریق ژل سخنی به میان می آید در مورد موارد مختلفی از قبیل رفع چین و چروک، برطرف کننده پیری، پر کردن صورت، حجم دادن المان ها و عناصر صورت و همچنین جوان سازی پوست صحبت خواهد داشت.

هر زمانی که در مورد تزریق ژل سخنی به میان می آید در مورد موارد مختلفی از قبیل رفع چین و چروک، برطرف کننده پیری، پر کردن صورت، حجم دادن المان ها و عناصر صورت و همچنین جوان سازی پوست صحبت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع کاملا بدیهی است که تزریق ژل می تواند باعث جوان سازی پوست اگر اما تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که بیماران و افرادی که از لاغری مفرط رنج می برند برای فرار از پیری و استخوانی بودن صورت خود باید چه کاری انجام دهند؟

آیا تزریق ژل برای صورت های لاغر امکان پذیر است؟

همان طوری که گفته شد علیرغم باور عموم، می ‌توان به راحتی از تزریق ژل برای صورت ‌های لاغر استفاده کرد، صورت‌ های تو پر به طور معمول آنطور که باید، نتیجه رضایت بخش و زیبایی را بعد از انجام تزریق ژل نخواهند گرفت زیرا ژل ها خاصیت حجم دهی دارند و موجب غیر طبیعی شدن صورت این دست از افراد می ‌شود؛ در صورتی که نتیجه تزریق ژل در صورت ‌های لاغر کاملا متفاوت خواهد بود و رضایت تمامی زیباجویان را جلب می ‌کند. به طور کلی فردی که صورت لاغری دارد می ‌تواند تمام مناطق صورت خود را با ژل‌های پر کننده تحت درمان و ترمیم قرار دهد و آنطور که دوست دارد کانتورینگ کند.

تاثیرات تزریق ژل برای صورت های لاغر

با افزایش سن و یا لاغری بر اثر رژیم غذایی، ابتلا به بیماری، سو تغذیه و یا ورزش‌ ها و فعالیت های بدنی سنگین، تولید هیالورونیک اسید و کلاژن که موجب استحکام پوست می‌شوند کاهش می‌ یابد و به دنبال آن شاهد افزایش علائم پیری و ایجاد چین و چروک در پوست فرد خواهیم بود؛ اینجا زمانی است که می‌ توان از تزریق ژل و نتایج آن حداکثر بهره را برد. نتایجی که پس از تزریق فیلر در صورت‌های لاغر به دست می ‌آید بسیار مشهود است و زیباجو بلافاصله پس از تزریق از دیدن چهره جدید خود شگفت زده خواهد شد زیرا پوست زیر صورتشان به دلیل نداشتن حجم کافی بافت چربی خالی و نازک می‌شود. به طور کلی تزریق ژل گونه در صورت‌های لاغر کاربردهای زیادی دارد؛ آن‌ها می‌توانند لب‌های نازک را حجیم کنند، چین و چروک‌های ناشی از لاغری را صاف کنند، خطوط سطحی را تقویت کرده و تا حد زیادی جوانسازی چهره انجام دهند.

تزریق ژل برای صورت های لاغر چگونه است؟

افرادی که از نتیجه تزریق ژل صورت راضی هستند، به منظور حفظ حالت صورتشان باید هر چند ماه یکبار مجددا حجم مشخصی از ژل را به نواحی تحت درمان تزریق نمایند؛ زیرا ژل ‌های استانداردی که مورد تایید FDA هستند، ماندگاری دائمی نخواهند داشت و پس از مدتی به بافت ‌های صورت جذب شده و تاثیرشان از بین می ‌رود. افراد کاندیدای تزریق ژل به صورت ‌های لاغر که  این روش را در یک به اتمام می‌رسانند، بلافاصله نتایج شگفت آور تزریق ژل را روی صورت خود خواهند دید. بعد از گذشت چند روز که تورم  قرمزی خفیف پوست برطرف شد، آن‌ها از داشتن چنین صورت پر و زیبایی قطعا به وجد خواهند آمد.

ماندگاری تزریق ژل برای صورت های لاغر چه مدت است؟

برخلاف پروتزهای مصنوعی گونه و لب که باید طی عمل جراحی زیبایی در صورت قرار بگیرند و ماندگاریشان طولانی مدت است، نتایج حاصل از تزریق ژل لب به صورت‌ های لاغر موقت است و بسته به برند ژل، دوام آن می ‌تواند بین 3 تا 6 ماه متغیر باشد. شاید شما با شنیدن همین موضوع ترجیح بدهید که به سمت پروتز گذاری بروید اما باید بدانید که فرایند جراحی طولانی است، جراحی زیبایی روشی تهاجمی است و به دلیل کبودی، تورم، نیاز به بیهوشی کامل و زمان بهبودی طولانی مدت برای بعضی از افراد باعث ایجاد هراس می ‌شود و بسیاری از افراد از این روش استقبال نمی نمایند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که قدرت تحمل این عوارض را ندارید تزریق ژل می‌ تواند راه حل مناسب تری برایتان باشد.

بهترین برند ژل برای صورت های لاغر

این که ژل مورد استفاده برای صورت افراد لاغر تا چه مدت ماندگاری داشته باشد، به مواردی که در بالا ذکر شد بستگی دارد اما این که کدام برند ژل برای تزریق ژل به صورت های لاغر  بهتر است را باید به عهده پزشک گذاشت زیرا این تشخیص حساس است و به تخصص نیاز دارد. محبوب ‌ترین و بهترین ژل ‌ها در حال حاضر، آن‌ هایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید می‌باشند؛ این فیلرها عوارض کمی دارند و فرمولاسیون آن‌ها طوری است که تزریق بسیار آسان و شکل‌دهی قابل قبولی دارند. علاوه بر این موارد، درمان حساسیت‌های ناشی از هیالورونیک اسید بسیار راحت است و اگر بدن به ای فیلرها واکنش نشان دهد یا نتیجه حاصله مورد رضایت زیباجو نباشد، تزریق یک آنزیم به نام هیالورونید از که تجزیه کننده هیالورونیک اسید است، تمامی ژل تزریق شده را از بین می ‌برد.

مزیت تزریق ژل به صورت های لاغر

این افراد معمولا هیچ چربی برای استخراج و تزریق مجدد به صورتشان ندارند (روش تزریق چربی)؛ بنابراین تزریق به صورت آن ‌ها یک پیشنهاد فوق العاده و موثر است. این قبیل از افراد (چه خانم و چه آقا) با تزریق ژل به صورت‌های لاغر خود، از صورتی پر و زاویه دار (در صورت تمایل به ایجاد زاویه صورت) بهره‌مند خواهند شد.

عوارض تزریق ژل به صورت های لاغر

اگر می ‌خواهید دچار عوارض ناشی از تزریق ژل به صورت ‌های لاغر نشوید، در قدم اول بهتر است یک مرکز زیبایی معتبر را انتخاب نمایید. اگر شما در این مرحله موفق شوید، احتمال دچار شدن به عوارض جانبی جدی حدودا صفر درصد خواهد بود. با این حال عوارض نه چندان مهم و شایعی پس از تزریق می‌تواند در افراد مختلف بروز کند که شامل موارد زیر می‌ باشد:

قرمزی و التهاب خفیف کبودی جزئی و موقت در موارد بسیار کم، درد جزئی در ناحیه تزریق ژل صورت آسیب جدی به بافت های صورت کبودی گسترده در ناحیه ی تزریق ژل سفت و گلوله شدن ژل حرکت کردن ژل در نواحی تزریق نرسیدن به نتیجه دلخواه فرد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هیالورونیک اسید چین و چروک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: البته در سال‌های قبل شماری افراد مبتلا به مالاریا در سبزوارشناسایی شده بودند که خوشبختانه با انجام مراحل تشخیص سریع بیماری و شروع درمان به موقع، از انتقال محلی آن جلوگیری شده بود.

دکتر سیدمجید غضنفری افزود: مالاریا از بیماری‌های منتقله است که توسط پشه آنوفل از انسان آلوده به افراد سالم منتقل می‌شود و این پشه در اکثر مناطقی که دارای آبگیر، برکه و یا رودخانه باشند، به وفور دیده می‌شود.

وی گفت: این بیماری می‌تواند در صورت ورود افراد بیمار از مناطق آلوده کشور به مناطق پاک و گزش پشه آنوفل، به صورت محلی انتقال پیدا کند که خطر اپیدمی بیماری را نیز به همراه دارد.

او افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان از جمله مناطقی هستند که در آن بیماری مالاریا به صورت بومی وجود دارد و متاسفانه موارد فوق در سیستان و بلوچستان در حال افزایش است و افرادی که به عنوان مسافر و یا دلایل شغلی از جمله رانندگی، سربازی، خدمت نظامی و انتظامی و... به این مناطق رفت و آمد می‌کنند، در معرض خطر این بیماری قرار دارند.

دکتر غضنفری گفت: در صورت درمان نشدن به موقع بیماری، ضمن خطر مرگ و میر بالا، احتمال انتشار بیماری مالاریا از طریق گزش پشه آنوفل و انتقال آن به دیگران وجود دارد.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده علایم تب و لرز شدید در خود، پس از سفر به مناطق آلوده، به پزشک و یا مراکز خدمات جامع سلامت، مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی در کردستان
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند