Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بدوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: محموله این کشتی‌ها حامل ۹۰۰ هزار تُن جو دامی، دانه روغنی سویا ، ذرت دانه‌ای و کنجاله سویا است که توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی سفارش و خریداری شده است.

وی گفت: کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی به تدریج پس از انجام تشریفات گمرکی و بندری در اسکله غلات  بندر امام خمینی (ره) پهلو خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدوی افزود: هم اکنون پنج فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در اسکله بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه بار و حمل یکسره آن توسط کامیون و قطار باری به نقاط مختلف کشور هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: با وجود تحولات جهانی، افزایش قیمت نهاده‌های و غلات ناشی از مناقشه نظامی روسیه و اوکرای ، هیچ گونه خلل جدی در روند واردات نهاده‌های دامی به کشورایجاد نشده و ذخایر راهبردی کشور در وضعیت مطلوب قرار دارد. ‎‌

حدود ۸۰ درصد کالاهای اساسی از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شود.

پارسال حدود ۱۷ میلیون تُن کالاهای اساسی از طریق بندر امام خمینی (ره) به صورت فله وارد کشور شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی روسیه بندرامام خمینی واردات نهاده های دامی خوزستان اهواز شرکت پشتیبانی امور دام کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی روسیه وزارت جهاد کشاورزی کالاهای اساسی روسیه بندرامام خمینی واردات نهاده های دامی خوزستان اهواز شرکت پشتیبانی امور دام کشور بندر امام خمینی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم