Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دپو کالای قاچاق ۲۰ میلیاردی در شیراز لو رفت

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: مأموران یگان امداد با اقدامات فنی و پلیسی از دپو کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک هزار و ۲۰ ثوب پوشاک، ۵۵۰ عدد کاور ضد آب، ۱۷۰ جفت دستکش، ۴۵۰ عدد بالش بادی، ۵۶ عدد کیف، ۱۴۰ثوب تی شرت و لباس غواصی، ۱۰جفت کفش کوهنوردی و ۱۸ عدد باند صوتی خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه مالک کالا‌ها پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی اظهار کرد: در جهت برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف و قاچاق به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان کرد: با تلاش ماموران در همین رابطه یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق که در شهر برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی ارسنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیضا

فرمانده انتظامی بیضا گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ محمود نجفی بیان کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جهت برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت، با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: توقیف ۲۸ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۱۷ نفر سارق و کشف ۲۶ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی بیضا تأکید کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

سارقان حرفه‌ای در پوشش ماموران اداره برق در دام پلیس ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی ۳ سارق با پوشش ماموران اداره برق را با ۱۵ فقره سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ محمد نیکبخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مزارع کشاورزی، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۳ سارق که یکی از آنان در پوشش مامور اداره برق بود را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد متهمان با این ترفند به مزارع کشاوری مراجعه و با اقدامات فنی اقدام به سرقت ۱۵ پمپ کشاورزی کرده‌اند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری ۱۸ معتاد و خرده فروش با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی بیان کرد: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مراجع قضائی ۱۳ نفر معتاد و ۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی را کشف کردند.

او تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و معتادان جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی نقش دارند پس باید به این نکته توجه کنیم که مواد مخدر یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا حوادث و انتظامی دستگیری سارقان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ارتقای امنیت اجتماعی صورت ویژه در دستور فرمانده انتظامی میلیارد ریال دستور کار کالای قاچاق نظم و امنیت ۲۰ میلیارد مواد مخدر اداره برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه