Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر شهرام صیادی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در تشریح وضعیت کرونایی استان بیان داشت :عزم جهادی در انجام همگانی واکسیناسیون ، کووید۱۹ را در این استان به عقب رانده است هرچند هنوز خطر ابتلا و مرگ و میر آن هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

وی افزود: پیش از انجام واکسیناسیون عمومی میزان مرگ ومیرهای  روزانه کرونایی در البرز به بالای ۳۰ نفر  رسید اما اکنون به کمترین سطح خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صیادی  با تاکید دوباره بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت : در یک سال اخیر با انجام واکسیناسیون کرونا ، این استان در میزان ابتلا و مرگ ومیرها وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته است .
وی افزود: البرز به لحاظ تزریق واکسن سومین استان کشور است و اکنون ۹۹ درصد جمعیت استان دز اول و ۴۴ درصد هم دز سوم  را تزریق کرده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: اکنون توانسته ایم این بیماری مهلک را در استان مهار کنیم و بیشتر شهرستان های استان در وضعیت  زرد  یا نارنجی هستند و فقط اشتهارد به لحاظ رنگ بندی قرمز است.
صیادی  در بخش دیگری از سخنانش به تامین نیازهای مالی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی البرز پرداخت و  اظهار داشت:  بخش عمده کارانه همکاران را پرداخت کرده ایم که در گذشته ۱۰ ماه عقب بودیم اما  اکنون چهار ماه عقب هستیم .   

توقف برون سپاری 

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به مشکلات برون سپاری برخی خدمات این دانشگاه گفت: برون سپاری ها را پس خواهیم گرفت و خدمات دولتی در بخش عرضه دارو ،آزمایشگاه  و رادیولوژی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال های  گذشته تمام خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان  برون سپاری  و به بخش خصوصی واگذار شده بود که اکنون در تلاش هستیم تا تمام این مراکز را پس بگیریم .
وی تاکید کرد: در برون سپاری هیچ صرفه و صلاحی نه برای دولت و نه برای مردم دارد این کار زمان می برد و به مرور پس می گیریم. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان داشت: در تلاش هستیم تا برای اولین بار در کشور  خدمات درمان تومورهای مغزی  در بیمارستان شهید باهنر کرج  با تعرفه دولتی ارائه  خواهد شد.

وی  با گرامیداشت روز خبرنگار گفت :  مقام معظم رهبری فرمودند اگر خبرنگاران نبودند لحظات ثبت نمی شد و در ثبت لحظات در تاریخ بیشترین اثر را دارد.

صیادی افزود؛ خبرنگاران دیدبانان جامعه هستند  که جایگاه رفیع آنها را می رساند از طرفی حساسیت و مسوولیت دارند .

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی کووید-19 البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 البرز دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 البرز دانشگاه علوم پزشکی برون سپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی