Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان وکیل مالک امتیاز سابق باشگاه استقلال ملاثانی مدعی شده است که حضور استقلال در لیگ یک غیرقانونی بوده زیرا علیزاده مالک امتیاز سابق این باشگاه، رسما امتیاز خود را به باشگاه پرسپولیس خوزستان انتقال داده است.

ناصر محزون در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اعتراض علی‌زاده مالک امتیاز سابق باشگاه استقلال ملاثانی نسبت به حضور این تیم در لیگ یک به جای پرسپولیس خوزستان، اظهارکرد: وقتی یک تیم بخواهد در مسابقات لیگ شرکت کند باید امتیاز داشته باشد که این مقوله با داشتن پروانه باشگاه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود پروانه باشگاه استقلال ازآن آقای سید سلطان حسینی است که در گذشته و پیش از اینکه در لیگ سه کشور شرکت کنند فکر می‌کنم در لیگ استان بودند یا اصلاً در این رقابت‌ها هم حضور نداشتند اما پس از جلسه‌ای میان آقای علی‌زاده، آقای طالقانی (رئیس سابق هیات فوتبال خوزستان) و آقای حمیدی (رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی) تصمیم می‌گیرند که آقای علی‌زاده امتیاز یک تیم را خریداری کند و به خوزستان بیاورد و این نفرات با یکدیگر کار کنند.

وی ادامه داد: آقای علی‌زاده نیز یک امتیاز از تیم دسته سومی شیراز خریداری می‌کند و آن را روی پروانه باشگاه استقلال ملاثانی منتقل می‌کند. به هر حال موکل من در شهر باوی هزینه می‌کند و تیم استقلال را از لیگ سه به لیگ دو می‌آورد و سپس نیز همین استقلال به لیگ دسته یک کشور صعود می‌کند. اما بعد طالقانی، سید سلطان حسینی و حمیدی اصلاً منکر خرید امتیاز توسط آقای علیزاده می‌شوند و می‌گویند این امتیاز را ما خریدیم و آقای علی‌زاده فقط نماینده ما بوده است که بروند و این امتیاز را از شیراز بخرد. متأسفانه این افراد مردم باوی و ملاثانی را فریب می‌دهند.

وکیل مالک امتیاز سابق باشگاه استقلال ملاثانی گفت: به همین دلیل ما یک دعوای اثبات مالکیت نسبت به امتیاز تیم استقلال ملاثانی که در واقع از شیراز خریداری کرده‌ایم ارائه دادیم و وقتی طرفین وکیل گرفتند و در جلسات دادگاه نیز شرکت کردند، ما نیز در جلسه دادگاه شرکت داشتیم و دفاعیات خود را ارائه دادیم و در نهایت دادگاه رأی به سود آقای علی‌زاده داد و آقای علی‌زاده را مالک امتیاز برشمردند که بعد از این ماجرا آقای طالقانی به این حکم اعتراض کرد و دادگاه تجدیدنظر استان فارس نیز اعلام کرد که در معامله صورت گرفته آقای علی‌زاده مالک امتیاز است و همان حکم را تأیید کرد و اعتراض طالقانی رد شد.

وی افزود: ما با هیات فوتبال خوزستان صحبت کردیم و گفتیم می‌خواهیم امتیازمان را به باشگاه دیگری انتقال دهیم که آقای طالقانی کتباً به آقای علی‌زاده اعلام کرد باشگاهی که قصد داری امتیازتان را به آن منتقل کنید، نامش را به هیات فوتبال خوزستان اعلام کنید و بعد ما هم در محضر اسناد رسمی حاضر شدیم و آقای علی‌زاده رسماً امتیازش را به باشگاه پرسپولیس خوزستان منتقل کرد اما بعد از این ماجرا به خاطر اینکه روال اداری طی شود آقای طالقانی عنوان کرد که شما باید مبلغ ۲ میلیارد تومان به هیات فوتبال خوزستان بدهید تا من به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نامه بزنم و شما را به سازمان لیگ معرفی کنم تا در مسابقات لیگ یک بتوانید شرکت کنید.

محزون خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آقای علیزاده امتیاز باشگاه را به باشگاه پرسپولیس خوزستان منتقل کرده بود، آقای خلیل فرجی، مالک امتیاز جدید ناچاراً مبلغ ۲ میلیارد تومان را تهیه می‌کند تا این نامه ابلاغ شود که به نظر من آقای طالقانی باید بابت این کار در مراجع قانونی پاسخگو باشد. در نهایت وقتی آن‌ها می‌روند تا مبلغ دو میلیارد تومان را واریز کنند به آن‌ها گفته می‌شود که ما بررسی کردیم و شما باید سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید که آقای فرجی قبول نمی‌کند تا اینکه آقای طالقانی در همین حین از ریاست هیات فوتبال خوزستان برکنار می‌شود و سپس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با خوزستان مکاتبه می‌کند که آقای خلیل فرجی با ارائه پروانه باشگاه پرسپولیس خوزستان و نامه هیات فوتبال که عنوان کرده در صورت پرداخت مبلغ بدهی یاد شده این باشگاه را به سازمان لیگ برای حضور در لیگ یک معرفی می‌کنیم، از نظر ما آقای فرجی قانوناً مالک امتیاز است و تکلیف آن را مشخص کنید که متأسفانه آقای آل‌کثیر سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان این کار را انجام نمی‌دهد و عنوان می‌کند که آقای طالقانی مدعی شده است که مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای استقلال ملاثانی هزینه کرده است و باید این مبلغ را به صورت چک به سازمان لیگ بدهید و کار خود را شروع کنید که این موضوع صورت‌جلسه نیز شد.

وی عنوان کرد: به موجب صورت‌جلسه‌ای که در سازمان لیگ تنظیم شده است و به امضای رئیس سازمان لیگ رسید، چکی به مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شد و سپس باشگاه پرسپولیس خوزستان برای حضور در قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول کشور معرفی شد ولی بعد متأسفانه آقای بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با جنجال و بلوا و تشویش اذهان مردم به سازمان لیگ نامه می‌زند که واگذاری امتیاز استقلال ملاثانی امری غیرکارشناسی شده است و چون مردم به این تیم تعلق خاطر دارند این کار نباید انجام شود و نامه آن نیز موجود است. من می‌خواهم بدانم این یعنی چی و آقای بنی‌تمیم چکاره است که عنوان کند این کار غیرکارشناسی شده است یا نیست و چرا حق مردم را پایمال می‌کند.

وکیل مالک امتیاز سابق باشگاه استقلال ملاثانی گفت: به هر حال در روز قرعه‌کشی باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده خوزستان شرکت می‌کند اما بعد از این ماجرا سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کردند آقای بنی‌تمیم این مسئله را تمام کنید و از لحاظ قانون و حکم دادگاه آقای علی‌زاده مالک امتیاز بوده است که به موجب سند موجود آن را به خلیل فرجی در باشگاه پرسپولیس خوزستان واگذار کرده است و بعد هم عنوان می‌شود که موضوع با توجه به تغییر نام باشگاه باید در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود در حالی که این کار معنایی نداشت و ما که نمی‌خواستیم استقلال ملاثانی را پرسپولیس خوزستان کنیم و بعد هم امروز آقای آل‌کثیر در مصاحبه‌ای عنوان می‌کند که در کمیسیون ماده ۵ تصمیم گرفته شد که استقلال ملاثانی با همان نام سابق و با مالکیت آقای علی‌زاده در لیگ یک شرکت کند در حالی که این رفتار و تصمیم‌گیری اگر کتباً بوده باشد، غیرقانونی است. در حالی که حضور استقلال ملاثانی غیرقانونی است و وقتی امتیاز آن گرفته شده است این باشگاه با چه امتیازی قرار است در لیگ یک شرکت کند؟

وی افزود: اکنون حرف ما این است وقتی آقای علی‌زاده امتیاز خود را به باشگاه پرسپولیس خوزستان انتقال داده است و به تأیید هیات فوتبال خوزستان رسیده است، استقلال ملاثانی که دیگر نمی‌تواند در لیگ یک حضور داشته باشد. ضمن اینکه اصلاً مهدی علی‌زاده دیگر مالک نیست که استقلال بخواهد با مالکیت او در لیگ یک شرکت کند. متأسفانه هدف این افراد این است که حق مردم را پایمال کند به این دلیل که آقای علی‌زاده خوزستانی نیست و هدف این است که آقای اشکش و کادر فنی استقلال ملاثانی راضی باشند. ما نیز از روز اول هدف‌مان خارج کردن سهمیه از استان خوزستان نبود و هدف‌مان احقاق حق بود اما متأسفانه آقایان برای سرپوش گذاشتن و توجیح کردن این کار عنوان کردند که شورای تأمین باوی بررسی کرده است که خروج این تیم از شهر به صلاح نیست در حالی که ما چنین قصدی نداشتیم و می‌خواستیم تیم به اسم پرسپولیس خوزستان در لیگ یک شرکت کند و سهمیه برای استان باقی بماند.

محزون خاطرنشان کرد: آقای علاق‌بند مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی نیز چند روز پیش با آقای بنی‌تمیم تماس گرفت و من هم روی خط آمدم و عنوان کرد بنای ما به سازش و دوستی است و هدفی برای اختلاف و کدورت وجود ندارد و می‌خواهیم با حسن نیت این قضیه حل شود. اتفاقاً آقای بنی‌تمیم به من گفت من کارمند دولت هستم و وظیفه دارم حکم دادگاه را اجرا کنم و سعی خواهم کرد که موضوع به صورت دوستانه حل و فصل شود. حتی هفته گذشته همه چیز در هیات فوتبال خوزستان تمام شده بود تا تیم تحت عنوان پرسپولیس خوزستان با همان بازیکنان تیم استقلال ملاثانی در لیگ یک شرکت کند و حتی صورت‌جلسه شد اما صبح فردای آن روز سید سلطان حسینی مالک پروانه باشگاه استقلال ملاثانی و آقای بنی‌تمیم این قضیه را برهم می‌زنند و من می‌خواهم بدانم در این شرایط تکلیف چیست که با عوام‌فریبی و با اسم استقلال ملاثانی حق مردم را پایمال می‌کنند و این فصل هم با چنین ترفندی مجدداً استقلال ملاثانی را در لیگ یک شرکت می‌دهند اما در نهایت می‌خواهند چکار کنند؟!

وی تأکید کرد: ما از آقای بنی‌تمیم و آقای آل‌کثیر شکایت خواهیم کرد زیرا فدراسیون و سازمان لیگ به این مسئولان اعلام کرده بود که آقای علی‌زاده مالک امتیاز است و هر اختیاری در خصوص امتیازش دارد اما متأسفانه تمکین نکردند. ما ناراحت هستیم که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ زورش به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نمی‌رسد، وگرنه وقتی این اداره‌کل به موضوع رسیدگی نکرد باید خود فدراسیون ورود می‌کرد و سامانه نقل و انتقالات را برای پرسپولیس خوزستان باز می‌کرد. ضمن اینکه مشکل ما با کادر فنی استقلال ملاثانی است و چرا به اجبار باید آقای اشکش باشد. آقایان می‌گویند حتماً باید آقای اشکش و کادرش در تیم پرسپولیس خوزستان باشند در حالی که ما نمی‌توانیم با این افراد کار کنیم. به هر حال تصمیمی که گرفته شده غیرقانونی است زیرا مهدی علی‌زاده امتیازی ندارد که از وی به عنوان مالک امتیاز باشگاه استقلال ملاثانی یاد می‌شود و او امتیازش را به باشگاه پرسپولیس خوزستان انتقال داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی باشگاه پرسپولیس خوزستان هیات فوتبال خوزستان لیگ یک شرکت پروانه باشگاه سازمان لیگ آقای علی زاده آقای طالقانی زاده امتیاز تیم استقلال آقای علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل

تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل مرموز وکیل بابلی که پیکرش در آمل کشف شده بود به دستگیری ۵ متهم و کشف انگیزه این جنایت منجر شد.   به گزارش رکنا، این وکیل دادگستری ۵۲ ساله که مهران رحیمی نام داشت، سال‌ها قبل به‌عنوان قاضی در قوه قضاییه مشغول به‌کار بود. ازجمله سمت‌های او می‌توان به بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری و بازپرس دادسرای ناحیه ۱۲ تهران اشاره کرد.   او چند سال قبل از سمت قضاوت کنار کشید و به وکالت روی آورد. دفتر وکالت رحیمی در شمال تهران واقع شده بود و او بیشتر، پرونده‌های مالی را قبول می‌کرد.   روز جمعه خبری درباره کشف جسد این وکیل دادگستری در آمل منتشر شد. پیکر بی‌جان او در خودرویش در نزدیکی پرتگاهی در منطقه‌ای جنگلی کشف شده بود، اما مرگ او مشکوک به‌نظر می‌رسید و معلوم نبود که بر اثر چه حادثه‌ای جانش را از دست داده است.   در این شرایط بود که جسد وی برای انجام معاینه و روشن شدن علت فوت به پزشکی‌قانونی منتقل شد. در شرایطی که متخصصان پزشکی‌قانونی بعد از کالبدشکافی و انجام معاینه‌های تخصصی پی بردند این وکیل به قتل رسیده، کارآگاهان پلیس آگاهی نیز در جریان بررسی‌های میدانی خود به شواهدی مبنی بر قتل او دست یافتند.   این وکیل ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل بود، اما در تهران زندگی می‌کرد. با وجود این، تحقیقات نشان می‌داد یک خانه ویلایی در یکی از روستا‌های بابلسر داشته که گاهی به آنجا می‌رفته است.   کارآگاهان با انجام تحقیقات در این خانه ویلایی پی بردند که عاملان جنایت او را در خانه ویلایی‌اش به قتل رسانده و سپس جسدش را به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل کرده‌اند.   آن‌ها قصد داشتند با این کار دست به صحنه‌سازی بزنند و مرگ این وکیل دادگستری را حادثه جلوه دهند. با به‌دست آمدن این سرنخ‌ها مأموران گام به گام به کشف حقیقت نزدیک‌تر شدند تا اینکه سرانجام ۵ نفر را که ۲ نفر از آن‌ها به‌طور مستقیم در قتل دست داشتند، دستگیر کردند.   عباس پوریانی، رئیس‌کل دادگستری مازندران درباره جزئیات این پرونده گفت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان بامداد روز حادثه وارد ویلای شخصی مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و او را به قتل رسانده‌اند. آن‌ها سپس جسد وی را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل کردند و پس از رها کردن خودرو در پرتگاه، از آنجا متواری شدند.   او ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با بررسی محل، نحوه سقوط و طرز قرار گرفتن جسد، متوجه ساختگی بودن تصادف شدند و دریافتند مقتول در محل دیگری جانش را از دست داده و پیکر او به اینجا منتقل شده است.   پوریانی درباره متهمان پرونده و انگیزه آن‌ها از ارتکاب به قتل گفت: با پیگیری‌های ویژه دادستانی آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمان با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شد و در چند عملیات جداگانه ۲ متهم به قتل و ۳ نفر دیگر که انگیزه این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند. آن‌ها اعتراف کردند به‌دلیل اختلافات خانوادگی و مالی دست به قتل زده‌اند.   وی در ادامه گفت: اتهام یکی از متهمان مباشرت در قتل و دیگری معاونت در قتل است که همه متهمان با صدور قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم