Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:21:53 GMT

حضور بازیکنان سپاهان در کارخانه فولاد مبارکه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۳۳۰۸

حضور بازیکنان سپاهان در کارخانه فولاد مبارکه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان روزهای خوشی را تجربه می‌کند و پس از کسب دو پیروزی پیاپی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی و سپس نساجی در اصفهان و در اختیار گرفتن صدر جدول، این روزها با روحیه و انگیزه مضاعفی آماده مصاف حساس هفته سوم برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌شود.
در همین حین امروز برنامه ویژه‌ای برای بازیکنان سپاهان در نظر گرفته شده بود و آنها از بخش‌های مختلف شرکت فولاد مبارکه سپاهان که یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های فولاد خاورمیانه به شمار می‌رود بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان مورایس روز پنج شنبه عازم سیرجان می‌شوند تا آماده مصاف روز جمعه برابر گل‌گهر شوند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند