Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد حمیدی  گفت: ۲۲۶ نفر از کارکنان این شرکت در سال گذشته و امسال مدارک و درخواست تبدیل وضعیت خود براساس طرح تبدیل وضعیت ایثارگران را ارائه دادند که در مجموع ۱۶۱ نفر آن‌ها شرایط مربوطه را براساس قانون داشتند.

او گفت: در حال حاضر حکم تبدیل وضعیت استخدامی برای ۸۵ نفر از این تعداد صادر شده است و در صورت صدور تاییدیه هسته گزینش، به زودی برای ۷۶ متقاضی دیگر نیز این حکم صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان  گفت: از تعداد ۲۲۶ متقاضی این طرح، ۶۵ نفر به علت نقص مدارک و یا عدم برخورداری از شرایط دستورالعمل مربوطه، مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران نشدند.

حمیدی گفت: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱، کارکنان این شرکت که پیش از تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ نیز مشغول به کار شده‌اند، می‌توانند مدارک و اسناد ایثارگری خود را برای بررسی و طرح در کمیته‌های مربوطه ارائه کنند.

به گفته او اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و کارکنان این شرکت می‌توانند بخشنامه طرح تبدیل وضعیت ایثارگران را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط، درخواست خود را به معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ارائه دهند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: کارکنانی که در این طرح به قرارداد دائم تبدیل وضعیت می‌شوند، حکم کارگزینی آن‌ها متناسب با همان مدرک تحصیلی ارائه شده و متناسب با آخرین قرارداد که مشغول به کار بوده‌اند، صادر می‌شود.

حمیدی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان در مجموع ۴۱۲ پرسنل رسمی، ۴۷۱ پرسنل تامین نیروی شرکتی و ۱۴۷ پرسنل حجمی دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق شرکت توزیع نیروی برق استان برق استان همدان تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید