Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در راستای سیاست‌های احزاب راست‌گرای اسپانیا در رد حضور مسلمانان در این کشور، حزب «وکس» با پیشنهاد اختصاص بخشی به وسعت 10 هزار مترمربع از قبرستان «کارابانچل» در شهر مادرید برای دفن مسلمانان براساس شریعت اسلامی مخالفت کرد.

حزب مردمی و حزب «سیو دادانوس» نیز از تصویب این تصمیم که در نشست شهرداری مطرح شده است، سرباززدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برخی احزاب به این طرح رای مثبت دادند.

در همین رابطه «میسون دواس» مشاور حزب «ماس مادرید» به عنوان تنها شهردار مسلمان در این نشست، از تجربه خود در زمان وفات پدرش و ناراحتی او از این که نمی‌توانست او را در شهر مادرید دفن کند، گفت.

وی در این باره اظهار داشت که به دلیل نبود قبرستان اسلامی در شهر مادرید، مجبور بود پدرش را  در شهرکی خارج از شهر دفن کند.

«رامون سلیوا» عضو حزب سوسیالست نیز با اشاره به افزایش تعداد مسلمانان در اسپانیا از نبود خدمات مربوط با متوفیان مطابق با شریعت اسلامی در شهر مادرید خبر داد.

مسئله دفن اموات مسلمانان در اسپانیا همواره از مسائل بحث برانگیز بوده است به گونه‌ای که نبود قبرستان‌هایی مناسب دفن مسلمانان براساس شریعت اسلامی موجب می‌شود، اموات برای دفن به شهرک‌های اصلی مسلمانان منتقل می‌شود که این امر مستلزم گذاشتن وقت زیاد و صرف هزینه‌های بالاست.

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: قبرستان مسلمانان اسپانیا شهر مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد